Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 22

Emner: Ændring 14/9: Hvad går Julebanken ud på?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Yes kære venner

    Ganske vist holder Juleredaktøren sommerferie fra nærkontakten med internettet. Men med det sommervejr, vi holder os for tiden, så bliver der en kaffepause i ny og næ, hvor jeg alligevel kigger lidt ind, som I kan se...

    Og sidder du med en god juleidé, så tøv ikke med at sende mig en pm om det! Så er jeg der så hurtigt som muligt med den relevante mail-adresse, som idé og evt. foto skal sendes til
    og Julemor

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg har de sidste par dage overvejet, om jeg skulle skrue julebissen på eller begynde at synge julesange for jer...

    Julen er overraskelsernes tid - og helst de gode af dem Men skal alt jages igennem i sidste øjeblik, så ender det ofte med at blive forretningslivets fest frem for hjerternes... Det at have god tid til at nyde og være forberedt, så man kan yde, det kan altså ikke købes for penge!

    Netop idag er jeg et andet sted gået igang med at samle tilslutning til bidrag til fælles julehygge- og overraskelse... De første 4 meldte sig som skidt fra en spædekalv som ydere. De ved, at fællesskabet kan løfte og mukkede ikke det fjerneste over opfordringen her midt i sommervarmen

    Det fællesskab har vi også på Rokken - og enorme kreative ressourcer tilsammen Og i sommerens løb er der jo kommet en dejlig masse nye Rokkere til - hold jer ikke tilbage, kom og vær med!

    Sus tilbage til første indlæg og overvej indholdet - send mig en pm, så sender jeg min mailadresse til jer lige med det julevuns!
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-11-2009 kl. 23:18
    og Julemor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så har vi taget hul på den sidste måned af min tid som Juleredaktør her idag 1. september (nbv

    Gå op i første indlæg i tråden og læs, hvad det går ud på og hvad du kan gøre
    og Julemor

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Åh ja så er klokken ved at falde i slag. Jeg kan godt mærke, at det gode havevejr vil give en naturlig søvn meget snart og garanteret også imorgen på samme tid...

    Men i næste uge lover de regn og rusk, ser jeg og så står programmet på indendørs sysler! Så i aften har jeg siddet og ryddet op i min mailbox, smidt en bunke forældede nyheder og andet skrammel ud, så jeg kan få overblik over forskellige vigtigheder.

    De seneste par uger har Gammelfar og jeg været slået lidt ud af kurs. Tænk engang, den strik har været aldeles syrlig og vrissen siden han skulle i eddike et par dage... Men ham om det, for jeg har haft mit at se til.

    Men jeg håber ikke, at Ingeborg har småsmagt på valnøddesnapsen, mens hun har skullet vente på mig og så den gamle Jeg er snart på banen med en mail!

    Menmen oprydningen, den gav foruden Ingeborgs mail kun 2 resultater til Juleidébanken. Altså de idéer, jeg samler sammen og som gerne skulle hjælpe med at få juleforberedelserne igang lidt før i år...

    Hvis ikke du orker at kigge tilbage til 1. indlæg om, hvad det her går ud på, så kan du nøjes med at følge denne opfordring inden 30/9-07 (uæa

    Sæt så din(e) juleting ind i julebanken ved at maile det (send pm til mig, så får du min mailadresse) ,så sørger jeg for at samle idéerne sammen .
    og Julemor

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Gammelfar er ved at tø op igen

    Ihverfald har han fortalt mig, at det med juleidéerne skal gøres på en anden måde for at virke. Og en julenisse må vel vide det Så i aften vil han fortælle mig nærmere, hvordan det skal gøres og jeg vender så tilbage med besked til jer... (qrw
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Gammelfar gav mig en opgave...: Gå hen til en hobbymappe. Kig på den med lukkede øjne og find ud af, hvad du ellers vil lægge i, der passer til. Jeg måtte ikke se det mindste deri, så det eneste eneste jeg kunne finde på var min seneste strikkeopskrift. SÅ fik jeg lov til at kigge og fandt ud af, at det var mappen med Origami og kom i tanke om, at jeg havde fundet et par stykker figurer forleden...

    Gammelfar har ret, tror jeg. Nisselogik er måske ikke så tosset Så nu starter jeg nyt oplæg op til Juleidébanken og lægger link dertil heri for dem, der kommer senere og ser emnet her...; http://www.rokken3.dk/forum/showthre...1831#post51831
    Sidst redigeret af Zep : 14-09-2007 kl. 18:35
    og Julemor

  7. #17
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Gammelfar gav mig en opgave...: Gå hen til en hobbymappe. Kig på den med lukkede øjne og find ud af, hvad du ellers vil lægge i, der passer til. Jeg måtte ikke se det mindste deri, så det eneste eneste jeg kunne finde på var min seneste strikkeopskrift. SÅ fik jeg lov til at kigge og fandt ud af, at det var mappen med Origami og kom i tanke om, at jeg havde fundet et par stykker figurer forleden...

    Gammelfar har ret, tror jeg. Nisselogik er måske ikke så tosset Så nu starter jeg nyt oplæg op til Juleidébanken og lægger link dertil heri for dem, der kommer senere og ser emnet her...; http://www.rokken3.dk/forum/showthre...1831#post51831

    Dette link virker ikke hos mig.

    Hvor finder jeg tråden med alle juleideerne ?

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det med link, må jeg kigge på senere (det må hænge sammen med en administrativ oprydning).

    Men det er jo ikke blot en enkelt tråd med juleidéer Rysse - det er et helt underforum: http://rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=186 Hvis ikke du finder, hvad du søger enten i Juleidébanken (eller oppe i Rokkens "Tips og Opskrifter"), så starter du bare et nyt emne op
    og Julemor

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Måske der skulle laves en ny julebank. Jeg sad lige med et par ideer, da jeg opdagede det er en flere år gammel tråd.
    Varmt Knus & Kram.


  10. #20
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er ikke tråden her, der skal skrives idéer i. Prøv at læse, hvad jeg skriver i 1. indlæg i flg. tråd: http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=7384

    Juleidébanken er et helt underforum
    og Julemor

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •