Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 22

Emner: Ændring 14/9: Hvad går Julebanken ud på?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Ændring 14/9: Hvad går Julebanken ud på?

    Kan du huske julen 2006? Det kan du nok og måske var du iblandt dem, der blev julestressede og måtte ned at dykke, inden det blev JUL (hvilket som bekendt sker uanset om man er parat eller ej).

    Rokken var også julestresset, i hvert fald var forummet, for det kørte langsomt som et ondt år, så vi var mange, der nærmest opgav at dele andet end sniksnak med hinanden. Vi fik ikke delt den kreativitet ud til hinanden, som ellers gør Rokken til et helt energicentrum – ikke mindst ved juletid.

    I år starter vi julen op i god tid og du kan være med til at skabe en julebank af kreative idéer, som vil blive lagt frem i november (og hvis der kommer rigtig mange, allerede i oktober) 1 ting hver dag (mkj

    Tænk dig nu godt om! Hvad lavede du selv af juleting sidste år, forrige år eller måske året før…. Lav en beskrivelse af, hvordan du lavede den/dem med angivelse af materialer og meget gerne et foto eller flere. Sæt så din(e) juleting ind i julebanken ved at maile det (send pm til mig, så får du min mailadresse) ,så sørger jeg for at samle idéerne sammen .

    Hvad kan bruges til julebanken spørger du nu. Ja det kan ALT der har med julen at gøre; småt som stort, spiseligt som gaver og pynt som pjank og DU kan være med til at gøre den store forskel på, om vi skal være stressede eller i god tid i år!

    Du er velkommen med spørgsmål.
    Sidst redigeret af Zep : 14-09-2007 kl. 19:07
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, det vil være hyggeligt, med billeder og beskrivelser..
    jeg har bestemt , at i år skal den ting jeg lægger ind laves,
    jeg har lovet det siden rokken.dk begyndte i 2004
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Har en dum fornemmelse, at der er copy-right på mine jule-hjerter..... hvis jeg får din mail-adresse, så sender jeg den til dig, og så håber jeg, du kan se, om der er copy-right. Jeg kan desværre ikke se det.....
    supersine669

    carpe diem

  4. #4
    huginnbrogaard Gæst
    Ja nogle af os startede jo allerede først i januar med julekortene

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af huginnbrogaard Se meddelelser
    Ja nogle af os startede jo allerede først i januar med julekortene
    Mon ikke du har et kort (eller flere), som vi kan lægge i banken til inspiration?
    og Julemor

  6. #6
    Parkie Gæst
    Det er en rigtig god ide med en julebank, så jeg skal nok sætte lidt ”kapital” ind, så ”bankdirektøren” har noget at arbejde med. Af materialistiske grunde, kunne det være rart om vi fik en påmindelse fra direktøren om fordelene ved at være kunde i julebanken.
    Det kunne være en påmindelse om, at nu er det tid til at samle kogler, hvis du vil lave en koglesnemand, eller husk at samle muslingeskaller til engle, når du alligevel er ved stranden osv. – osv.
    Det var bare min idé til julens idébank

    Zep - jeg sender dig en pm

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du er fuld af gode idéer Parkie
    og Julemor

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Kan juleredaktør mon arrangere "swap" med JULESMÅKAGER?????

    Jeg startede jo i fin stil, og skred i svinget *GGGGGGGGGGG* - så der blev ingen jule-småkager det år.
    supersine669

    carpe diem

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg regner med at stoppe som Juleredaktør 30/9, da jeg fra og med oktober har for travlt til at varetage opgaven. Så derfor kan jeg ikke svare dig.

    Men Supersine, måske er det alligevel en idé, som bør indgå i Juleidébanken, så man kan føre den ud i livet til den tid Jeg har ihvertfald noteret den.
    og Julemor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    Supergod ide, nu må man lægge hovederne i blød, og komme frem til noget praktisk, enkelt og fikst.

    Ideen ovenfor, med at samle ting fra stranden, kan jeg sagtens bruge, men det kommer til at knibe med skoven. HA Ha - og dog - lidt skov er der dog heroppe.
    de venligste hilsener fra
    hulda

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •