Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: DecoupageArt og andre decoupage projekter

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at det er decoupage. Det ligner nemlig et jeg engang lavede til en medrokker
    Jeps - nemlig til MOI *GGGG*
    supersine669

    carpe diem

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Supersine669 tror du hende der galleri får lavet nogle nye snart
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Supersine669 tror du hende der galleri får lavet nogle nye snart
    Man kan aldrig vide

  4. #14
    lis ai Gæst
    Rigtig flotte billeder du har lavet

  5. #15
    Birgitma Gæst
    Det er nogle flotte ting du har lavet.

  6. #16
    jannie Gæst
    flotte ting du laver

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Tja - hundeuld og Galleri - Jeg er ihvertfald vildt glad for de 2 malerier/decoupage Galleri har lavet.

    supersine669

    carpe diem

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    21 Sep 2009
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    21
    Tusind tak for de søde roser alle sammen Jeg er selv ret stolt af det jeg har lavet og elsker at sidde og pusle med det. Det er rigtig rart at i også kan lide det jeg går og laver, det varmer rigtig dejligt

    Når jeg kommer til min anden computer, kan jeg lige vise lidt mere af det jeg har lavet. Endnu en gang tusind tusind tak for de søde kommentarer.
    Kærlig hilsen
    Agnethe

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    21 Sep 2009
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    21
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    2 række det første billed .. er det nogen du har malet ?

    ting du har lavet.

    Mange tak for komplimentet - men ganske som Galleri siger, så kan jeg desværre ikke tage æren for at have malet dette flotte billede - det er skam decoupage hele vejen igennem. Synes bare det er er et virkelig smukt motiv.
    Kærlig hilsen
    Agnethe

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    21 Sep 2009
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    21
    Citat Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
    Hejsa, det er rigtig flot

    Maler du æskerne inden du dekorerer dem? Jeg opbevarer nemlig mine sko og støvler i deres oprindelige æsker og de står så i en skoreol i entreen. Det kunne se rigtig smart ud, hvis de blev dekoreret i smarte farver og mønstre.


    Tusind tak for de pæne ord.
    Nogle æsker maler jeg inden jeg dekorere dem, men det kommer meget an på om jeg bruger servietter, decoupagepapir eller glansbilleder til at dekorere med. Servietter er meget svære at bruge medmindre det er på en meget lys eller hvid baggrund, fordi de er så gennemsigtige. Men du kan sagtens male dine skoæsker inden du dekorere dem eller du kan vælge et materiale, som ikke er så tyndt og bruge det til dekorering. Jeg kan varmt anbefale dig at bruge gavepapir fx. Man kan ofte få det i ark inde hos Søstrene Grene og det virker ganske fortræffeligt, det har jeg brugt på mine gaveæsker.

    God fornøjelse med det i hvert fald og husk du skal have fat i det der hedder decoupage lim/lak, det både limer og giver en rigtig fin lakeret overflade, hvilket gør det slidstærkt. Du kan også vælge, at lade decoupagen tørre, når du er færdig med det og så lakere ekstra oven på med blank gulvlak, så bliver det ekstra stærkt, men så skal det være glans 50 tror jeg det er, så bliver det rigtig fint og blankt.
    Kærlig hilsen
    Agnethe

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •