Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Farvning af tencel

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221

    Farvning af tencel

    Posten har väret her med 20 kilo hvid tencel (Og 330 kilo af et eller andet jeg ikke nävner) Nåh, men nu skal jeg farver, pragtfulde efterårs farver for det har vi heroppe nu. Så skal jeg spinne pröver fordi jeg skal til en fibre festival lidt höje nordpå 2-4 oktober. Jeg skal köre 350 kilometer så jeg gläder mig til at se landskabet. Venlig Hilsen Renee

  2. #2
    Rysse Gæst
    Hvor lyder det spændende. Glææder mig til både at se og høre meget mere til dette.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Husk min bestilling på ½ kg.... håber du har den med til jul herned...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Husk min bestilling på ½ kg.... håber du har den med til jul herned...
    Öhh lufteh er lidt tynd heroppe- jeg har glemt hvilket farver
    Og jeg skal farve regnbuefarve superwash og kan ikke finde det. Har lavet jeg ved ikke hvormange vidunderlige filtet pröver af hvid uld. Skal jeg begynde på patchwork?

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den skal sættes sammen med dne lysebrun jeg købte oppe ved dig, det er altså ikke engang 1 måned siden, tror du ikke du skulle tage dig en slurk eddikkesyre
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Vips_Amager Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af renee Se meddelelser
    Posten har väret her med 20 kilo hvid tencel (Og 330 kilo af et eller andet jeg ikke nävner) Nåh, men nu skal jeg farver, pragtfulde efterårs farver for det har vi heroppe nu. Så skal jeg spinne pröver fordi jeg skal til en fibre festival lidt höje nordpå 2-4 oktober. Jeg skal köre 350 kilometer så jeg gläder mig til at se landskabet. Venlig Hilsen Renee
    Hold da op, hvor får du travlt - de fleste af os andre regner i 100 gr.-størrelse
    God arbejdslyst

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Den skal sættes sammen med dne lysebrun jeg købte oppe ved dig, det er altså ikke engang 1 måned siden, tror du ikke du skulle tage dig en slurk eddikkesyre
    Det er äbleäddike jeg drikker

  8. #8
    kariellen Gæst
    Spørsmål til Renee:

    Kan du være så snill å forklare for meg hva tencel er? Jeg er ny i forumet og sørgelig uvitende om mye!

    kariellen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •