Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 23

Emner: De sødeste hagesmækker og vaskeklude

  1. #1
    Enaj Gæst

    De sødeste hagesmækker og vaskeklude

    Jeg har fundet en blog med gratis opskrifter på hagesmækker og vaskeklude. I er altså nødt til at se dem, de er bare så nuttede :-)

    http://downcloverlaine.blogspot.com/

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Tak for linket. Er gemt.
    Søde og hurtige strikkerier til bebs'erne.

    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Du har da fuldstændig ret. De er da nuttede! :)
    Tak for linket.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Sep 2009
    Geografisk sted
    4840 Nørre Alslev, Nordfalster
    Indlæg
    78
    Super link, hvor er de bare kære. Skønt med et lille overskueligt projekt til os nybegyndere:-)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Oct 2008
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    28
    Citat Oprindeligt indsendt af Enaj Se meddelelser
    Jeg har fundet en blog med gratis opskrifter på hagesmækker og vaskeklude. I er altså nødt til at se dem, de er bare så nuttede :-)

    http://downcloverlaine.blogspot.com/


    Super søde og overskuelige - tak for linket

  6. #6
    Nora Gæst
    Tak for det gode link. Dejlig lille gave til de nyfødte man kender men som man ikke syntes skal ha' så meget.
    Nora

  7. #7
    Enaj Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nora Se meddelelser
    Tak for det gode link. Dejlig lille gave til de nyfødte man kender men som man ikke syntes skal ha' så meget.
    Nora
    Lige præcis og enhver nybagt mor vil blive henrykt over så sød en hagesmække.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2007
    Geografisk sted
    Grenå
    Indlæg
    90
    Fine klude og smække. Men tænk, hvis der havde været diagrammer til, så havde det været endnu lettere, at komme i gang.

  9. #9
    Enaj Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af L.H.L Se meddelelser
    Fine klude og smække. Men tænk, hvis der havde været diagrammer til, så havde det været endnu lettere, at komme i gang.

  10. #10
    Nora Gæst
    Har lige været på hjemmesiden igen for at se nærmere på de gode sager! Øverst på siden i højre side, hvor der stå "Free Baby Bib Patterns", er der en lang liste af hagesmække, som der er mønster på. Det er desværre stadig kun beskrevet og ikke med diagram.
    MEN. Jeg har fundet et link, hvor elefanten er vist i diagram. Det kan vi li'. Se http://www.petitepurls.com/Fall09/fall2009_peanut.html
    Har en bekendt der venter sig, så skal snart igang med et par af disse søde hagesmække og vaskeklude.
    Hvilken bomuld er bedst at strikke den i? Den skal jo være lidt kraftig og strikkes på pind 4, så 8/4 bomulden er vel for tynd, men er det ok at bruge den dobbelt? Nogle ideer?
    Nora

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •