Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: Engle værksted

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ååå synd for dig, da jeg arbejde på Herlev hospital svanger afd. havde vi mange piger indlagt over flere måneder, og deres tålmodighed var lig 0 ,tiden var så lang, så opfandt vi den rullende tålmodigheds automat maskine, den rullede lige foran dem rundt og rundt på gangene, og dem der kender Herlev hospital senge afd ved at der går man rundt hele tiden ned om opholdsstuen og op igennem kontorene... Efter den var opfundet er den blevet hængende i vores famlie.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    tja, jeg tør heller ikke kigge omring det hjørne
    jeg var ellers på vej op af stolen, da jeg så Hundeulds besked - men det må være et fænomen fra det nordlige Sjælland jeg er aldrig stødt på bare en lille én af de der automater her i Vestjylland.
    Heller ikke jeg, men vi kunne godt bruge nogle af de automater herovre
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

  3. #13
    lis ai Gæst
    Den automat kender jeg godt. Jeg har en hjemme, så når døgnet er gået snupper jeg lige et par timer mere.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Den automat kender jeg godt. Jeg har en hjemme, så når døgnet er gået snupper jeg lige et par timer mere.
    Tja, det var jo det jeg sagde, det må være et sjællandsk fænomen - og Hundeuld: tak for forklaringen - det er hyggeligt at høre historien bag det man sådan går og siger.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jamen der arbejdes også på høj tryk har ansat en til at putte i poser..*42*

    arbejde1-800.jpg arbejde2-800.jpg

    Men nu er engle værkstedet lukket et par dage...derefter starter jeg med at sende ud, i får en PB.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej NU kan det være nok Klasus, igen hertil morgen har du sendt
    Bunken med indlægs kort som *42* og jeg syntes dalede lidt i går, den er sørma vokset igen inat, hvad sker der hvor bliver den aldrig mindre
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Mine engle er kommet idag og de er bare SÅ søde. Jeg glæder mig meget til at give dem til de rette modtagere i december måned.
    Zuzzan

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    13 May 2009
    Geografisk sted
    2300 København S
    Indlæg
    5
    4 søde engle fløj ind af min brevsprække idag. Glæder mig til de skal bruges i julemåneden.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mine engle skal bruges som en ekstra lille julehilsen her og der
    og Julemor

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Jeg forærer englene til de engle jeg kender.

    Englene er blevet meget glade for englene og har lovet at passe godt på dem.
    Hvis du tænker positive tanker, vil du også skabe positive vibrationer, og det vil hurtigt brede sig til dine omgivelser.

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •