Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Søger mønster og ideer primært nederdel

  1. #1
    Ingeborgsdatter Gæst

    Søger mønster og ideer primært nederdel

    jeg har 3 stykker stof som jeg vil ha brugt, dog ikke sammen da intet af det passer godt sammen.

    alle ideer er velkomne men jeg er ung, så det skal være til det yngrere hold, altså slut teenage årene :)
    søger primært nederdele.

    1:
    115 x 120 cm.

    2:
    105 x 150 cm.

    3:
    110 x 150 com.
    det er alle ca mål.

    håber nogen kan hjælpe lidt :)

  2. #2
    klasus Gæst
    Nu ved jeg jo ikke hvordan stofferne ser ud og hvilken kvalitet det er, men her er et lille forslag (hvis det er et let sommerstof):

    Klip stoffet så det er kvadratisk, gem afklip til linning, klip en cirkel ud i midten hvor omkredsen svarer til din livvidde (eller vidde der hvor du vil have den skal sidde - mange unge bryder sig jo ikke om at have tøjet sidden "helt" oppe i livet - paspoler en lynlås i, sæt linning på, og læg op eller lav en kant med overlock.

    Dette "mønster" er min datters opfindelse og jeg synes faktisk at de blivet ret søde, bla. fordi de er korte men pga. spidserne virker de ikke for korte.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    16 Feb 2007
    Geografisk sted
    vordingborg
    Indlæg
    32
    du kan sy sol nederdele af det, enten hel eller halv, alt efter stoffets og din tykkelse
    her er en vejledning
    http://www.moegungen.dk/nederdel/
    du kan sætte rib i livet eller sy en løbegang på til at trække en bred elastik igennem og så kantbånd forneden eller bare lægge den op forneden

  4. #4
    Marien3 Gæst
    Burda har nogle nemme mønstre til nybegyndere.
    Jeg har lige købt et, som jeg desværre ikke kan finde billede af, øv.
    Men Stof2000 har dem, og nederdelene kan forlænges eller forkortes alt efter hvor meget stof man har.

  5. #5
    Marien3 Gæst
    Skriver model-nummeret når jeg finder det senere :)

  6. #6
    Marien3 Gæst
    Her er den i to forskellige længder, (og den ene har bindebånd & stropper, men det kan man selv bestemme om der skal være).

    burda 8176.jpg

    burda 8176 - kort.jpg

    Øøøhhh... og prøv lige at se lige bort fra at hårstilen og overdelene (og makeuppen!) ligner noget fra Beverly Hills 90210!
    Det er bare almindelige A-formede nederdele med linning og lynlås, hvor længden som sagt kan gøres kortere/længere efter en streg der er på mønsterarket.

    Mønsterets nummer er 8176.
    http://www.burdafashion.com/en/Patte...0-1156877.html

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •