Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Hagesmæk

  1. #11
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af zuzzan Se meddelelser
    Ja det får jeg det altså også til Heidi. Underligt. Men mon ikke det er en slåfejl så :)
    Ja det er en fejl. Der skal kun en knap i. Men det er virker som om de har siddet med to opskrifter og kludret dem sammen eller måske det er en lille sætternisse.

  2. #12
    annedav Gæst
    Der står længere nede på siden, at ud af et nøgle garn kan man få to hagesmække, mon ikke det er det de har kalkuleret med.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Hvad så med den sidste knap? Der står 3 knapper i opskriften
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  4. #14
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annedav Se meddelelser
    Der står længere nede på siden, at ud af et nøgle garn kan man få to hagesmække, mon ikke det er det de har kalkuleret med.
    Måske men så er der stadig en knap for meget og dårlig beskrivelse af, hvordan du hækler kanten rundt.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Måske men så er der stadig en knap for meget og dårlig beskrivelse af, hvordan du hækler kanten rundt.
    Enig. Jeg forstod det i hvert fald ikke og jeg er om ikke superavanceret til at hækle så dog ikke begynder.
    Zuzzan

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Opskriften der var i bladet var med samme snørklede forklaring, og fejlen med de 3 knapper.. Tænkte også at det er fordi der er til to i en nøgle garn.. måske den sidste er til hvis man skulle tabe en ? ( )

    Ej.. jeg holder Hendes Verden, og synes i og for sig at det er et godt blad, men det er aktså forholdsvis tit at opskrifterne er svære at følge, eller er fulde af fejl. OG så kan det undre mig endnu mere at det BÅDE er i selve bladet og på nettet, det er sådan
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  7. #17
    annedav Gæst


    Syntes nu at beskrivelsen af kanten er lige ud af landevejen. Har lige hæklet den, mener ikke der er fejl i beskrivelsen.

  8. #18
    symadammen Gæst
    Jeg har heller ikke haft problemer med opskriften - har hæklet flere.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •