Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Den specielle blomst ala løkke-hækling

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210

    Den specielle blomst ala løkke-hækling

    Den er at se på internettet:

    http://camurlueller.blogcu.com/nette...i_2003781.html

    Tusind tak for hjælpen til Brumby, der havde undersøgt, at det ER lovligt at vise dem.
    supersine669

    carpe diem

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    det ser rigtigt ud men den må da starte med en ring af fm ifølge billedet ,fra h.m
    held og lykke

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Jeg tror ikke man kan starte med en ring af fastmasker, for så kommer snorene udenpå, men man kunne måske hækle dem bagefter? man skal bare sørge for at hullet i midten bliver stort nok, så kan man hækle fastmasker rundt i den inderste kant....tror jeg nok :P

    Ellers skal man bruge en nål til at trække snorene igennem hele vejen, men det er måske lidt svært når man bruger en lige pind....

  4. #4
    lis ai Gæst
    Denne blomst er ikke den samme som blomsten fra H&M tørklædet, så du har ret Vandhunden. Se mit indlæg i tørklædetråden om hvordan H&M`s blomst er hæklet.

  5. #5
    klasus Gæst
    Det kan altså godt lade sig gøre med løkkehækling - billedet her er lidt sløret og garnet er for tykt og der skal være flere løkker, men som sag - det er muligt

    01 Klasus 0909.jpg
    klik på billedet

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Ja, Klasus! Din blomst ser mest rigtig ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af supersine669 Se meddelelser
    Det var en underlig side, der dukkede op på min skærm, første gang jeg klikkede på dit link.....?

    Skete det osse for I andre ?
    fra Tove

  8. #8
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Tove Se meddelelser
    Det var en underlig side, der dukkede op på min skærm, første gang jeg klikkede på dit link.....?

    Skete det osse for I andre ?
    Det ser ud som om det er en reklamefinancieret side - Dvs. du er nødt til at "se reklamerne" før du kan komme videre - jeg har lige prøvet at klikke på reklamen, og det tog ca. 30 sek. og 2 snaps, så var jeg på den rigtige side. Men når dette er sagt, er jeg også nødt til at sige, at man før man gør noget sådan, skal være sikker på, at man er fuldstændig opdateret med anti-vira, anti-spyware mv.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •