Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Candy wrapper taske? af læder?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Candy wrapper taske? af læder?

    Hejsa alle

    Der må være nogen derude der har lavet disse hersens candywrapper tasker?

    http://www.candywrapperpurse.blogspot.com/

    Jeg tænker om man kan adoptere ideen til at lave et taske i læder i samme teknik??
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Knus Rita

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser

    tak for linket... Søgte efter lignende tråd, men uden at finde lige den du linker til...

    Men mit spørgsmål er om nogen har prøvet at lave den i læder?
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #4
    lis ai Gæst
    Man kan da sikkert godt udvikle modellen til læder; Men teknikken vil helt sikert være en anden, for når du folder papiret skal det gøres 4 gange og bliver meget kraftigt. Læderet kan du sikkert skære i den bredde det skal med det samme og nøjes med at bukke det de to gange for at lave de "kroge", der skal foldes ind i hinanden; Men jeg vil mene det bliver meget hårdt.
    Selve teknikken til de flettede tasker kommer i download, når Klasus har tid til at lægge den ind.

  5. #5
    Mia87 Gæst

    cykelslange

    Hej.

    Jeg laver også candy wrap tasker. Jeg har dog ikke prøvet at lave nogle i læder, men du kan prøve at lave en med cykelslange?Det ligner faktisk læder.
    Jeg har lavet en del armbånd med det efterhånden, med samme teknik som når man laver taskerne.
    Det er super nemt. Du skal bare klippe cykelslangen i små aflange stykker, og så behøver man ik engang folde særlig meget. Du skal bare folde den midt over og så samle med en anden.

    Håber det gav mening. Held og lykke :)

    Mia
    Sidst redigeret af hundeuld : 19-12-2010 kl. 21:07 Årsag: Blog adresse fjernet gå til profilen.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Må gerne slettes....
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    grape Gæst

    tasker


  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    HUSK lige det der med blog -mail -hjemmesider, de høre til i jeres profil og ikke på det åbne forum
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •