Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: strikkefasthed ved filtning

  1. #1
    lul1971 Gæst

    strikkefasthed ved filtning

    Er der nogen af jer filtefolk der har eksperimenteret med strikkefastheden når I filter? Jeg strikker ret strik (for nemhedens skyld) på p7. Mine ting får kontur efter strikken, dvs de bliver "stribede" efter vask, mon det vil forsvinde hvis jeg strikker på en mindre pind?

    I kan se det her :Hjemmesiden finder i under profilen
    Sidst redigeret af hundeuld : 24-02-2007 kl. 17:35 Årsag: Hjemmesiden

  2. #2
    OPR1 Gæst
    De tasker jeg har lavet er typisk strikket på p. 4 -4,5 og jeg har ikke set striber på nogen af dem.
    Jeg har også strikket på p. 6-7 og der oplever jeg af og til de der striber - men de forsvinder altid efter vask

  3. #3
    lul1971 Gæst

    Hundeuld

    Hundeuld, hvordan kan det egentligt være, at der ikke skal være links til egen hjemmeside i ens indlæg?
    Rent faktisk er min blog ikke under min profil ;-) Men jeg kan da godt lægge den ind.
    Når jeg laver et link til min blog, er det ikke nødvendigvis til forsiden af bloggen. Jeg kan linke til subgrupper eller et specifikt indlæg, hvorved folk slipper for at skulle lede hele bloggen igennem for at se noget specifikt.
    Jeg plejer altid at lægge billeder herind også, men hvis man vil vise noget i detaljer dur det ikke rigtig, pga kravet om de meget små billedfiler.
    Jeg undrer mig bare over hvorfor mit link er blevet slettet???

  4. #4
    lul1971 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    De tasker jeg har lavet er typisk strikket på p. 4 -4,5 og jeg har ikke set striber på nogen af dem.
    Jeg har også strikket på p. 6-7 og der oplever jeg af og til de der striber - men de forsvinder altid efter vask
    Jamen så fik jeg jo dét mysterium opklaret Tusind tak. Så må jeg overveje, om jeg vil gå ned i pindestørrelse...det gider en doven rad som mig nok ikke

  5. #5
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lul1971 Se meddelelser
    Jamen så fik jeg jo dét mysterium opklaret Tusind tak. Så må jeg overveje, om jeg vil gå ned i pindestørrelse...det gider en doven rad som mig nok ikke
    Så vidt jeg ved må du gerne have linket til din hjemmeside under din profil - altså sådan at din profil skal åbnes inden den ses.

    Og der er også mulighed for at få den ind under Medlemmernes hjemmesider

  6. #6
    lul1971 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Så vidt jeg ved må du gerne have linket til din hjemmeside under din profil - altså sådan at din profil skal åbnes inden den ses.

    Og der er også mulighed for at få den ind under Medlemmernes hjemmesider
    Jo, men jeg vil jo gerne kunne linke til en helt specifik side i min blog. Ikke bare forsiden.

  7. #7
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lul1971 Se meddelelser
    Jo, men jeg vil jo gerne kunne linke til en helt specifik side i min blog. Ikke bare forsiden.
    Prøv at sende vtj eller hundeuld en pb - mon ikke en af dem kan svare

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af lul1971 Se meddelelser
    Hundeuld, hvordan kan det egentligt være, at der ikke skal være links til egen hjemmeside i ens indlæg?
    Rent faktisk er min blog ikke under min profil ;-) Men jeg kan da godt lægge den ind.
    Når jeg laver et link til min blog, er det ikke nødvendigvis til forsiden af bloggen. Jeg kan linke til subgrupper eller et specifikt indlæg, hvorved folk slipper for at skulle lede hele bloggen igennem for at se noget specifikt.
    Jeg plejer altid at lægge billeder herind også, men hvis man vil vise noget i detaljer dur det ikke rigtig, pga kravet om de meget små billedfiler.
    Jeg undrer mig bare over hvorfor mit link er blevet slettet???
    Jeg sender dig en PB...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •