Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 12 FørsteFørste ... 456789101112 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 111

Emner: Vi har fået nøglen

  1. #71
    ingeborg Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Jens var nede og fik nøglen idag

    Vi har været nede og vælge hvilket rum vi vil have

    Vedhæftet fil 32783 Vedhæftet fil 32784 Vedhæftet fil 32785
    Han fik ikke taget et billed fra den anden side af, men der er vindue og et dejligt udpaknings bord.

    og er så småt begyndt at rydde lidt op.

    Men på lørdag den 27-6 kl 10 bliver det stor flytte dag, vi skal have det sidste ud af rummet - fejet og sat reoler op som vi har fået sponseret af hobbyisten + plastik kasser, de skal ikke sættes fast, da de fint kan stå selv. og så have alt ryddet på plads, eller det vi kan nå.

    Der er brug for ca 10 personer
    Følgende har melt sig men jeg ved ikke om de kan den dag, så vær rar at give lyd fra jer.

    Haven og hundeuld X
    Hobbyisten X
    Thomas' mormor og morfar med bilen fyldt af silo garn X
    Spelsauen X
    cowspot
    Jeg vil hjertens gerne hjælpe til, men jeg er vært for familie-rend-sammen i den week-end.

    Ville det være en ide' at finde en anden dato, hvor der er flere der har mulighed for at give et nap med ?

  2. #72
    cowspot Gæst
    Jeg kan desværre ikke i denne weekend, er i Sønderborg.

    Hvis I flytter datoen, kan jeg de 2 næste lørdage.

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg holder mig til den dato fordi vi her i huset trænger til at få vores gæstehus og udestue ryddet inden gæsterne kommer.
    Så må vi 6 der kommer prøve på at få sat reoler op og så må alt det andet vente.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis der er en der kan på faldrebet, modtages hjælpen gerne, jeg har bestilt lækker smørebrød til det arbejden folk
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Tja. Vi burde jo flytte vores Krea-skør møde som løber af staben i morgen, til Nord-sjælland, men det er jo nok lidt langt.
    Venlig hilsen Tessie

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det ville da være hyggeligt (50)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    KOM NU! Bestilt "smørrebrød" - og en lille en til...
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  8. #78
    minniesmor Gæst
    jeg kan desværre ikke hjælpe i morgen da jeg får huset fuld af fødselsdagsgæster sååå ikke denne gang.

    håber der er andre der har mulighed for at hjælpe

    knus Minniesmor

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja så lukker jeg snart ned her, og drager afsted med det første flyttelæs.. glæder mig til at møde jer spelsauen - thomas mormor og morfar + hobbyisten, vi henter morgenbrød til vores formiddags kaffe.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så skete det ...

    i1-800.jpgDer lægges slagplan imens formiddags kaffen nydes med thebrirkes
    i2-800.jpg Spelsauen skriver seddel om vores næste åbnings tid, der blev sat på døren.

    i3-800.jpgHobbyisten kommer med alle de dejlige reoler som han har doneret til varmestuestrikkerne TAK Michael
    i4-800.jpgThomasmormor henter vogn, så vi kan få reolerne i hus.

    i5-800.jpgThomas morfar kommer til for at hjælpe

    i6-800.jpgVente tid ved vognen for at komme til .

    i7-800.jpgSpelsauen skriver sig ind i depotest gæstebog

    i8-800.jpgHobbyisten og Thomas morfar i fuld gang med reolerne, det tog de sig af, at få dem samlet, og de bestod IKEA prøven, ikke en gang kom der et ukvemsord imellem dem, det skulle lige have været haven og mig...

    i9-800.jpgDer er rigtig rigtig mange reoler, og vi venter på at få lov til at fylde på, der blev 2 læs hjemme fra os + Thomas mormor og Spelsauen kom med et læs.

    i10-800.jpgSå blev det frokost tid, jeg havde bestilt lækker smørebrød til de flittige arbejder

    i11-800.jpgDer spises

    i12-800.jpgMon de snart er færdig så vi kan komme til, og hvordan gør vi .

    i13-800.jpgVi begynder da bare fra en ende

    i14-800.jpgPyha det trækker tænder ud, jeg har fået en hundeuld stol, som skal stå i hygge hjørnet.

    i15-800.jpgSå er vi færdig for idag, nu mangler der fin justering rundt omkring, det tager vi stille og roligt hen af vejen.

    i16-800.jpgdepot

    i17-800.jpgdepot

    i18-800.jpgdepot

    i19-800.jpg En rose til jer alle sammen med et mega TAK for hjælpen, det var aldrig lykkes uden jeres store indsats.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •