Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 30 af 30

Emner: Kaffepose tasker 20/8-09

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    det var IKKE foldet men SYET af slikposer.
    det var bare et forslag - SORRY !!!!!!!!!!!!
    kinoll

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    jeg har syet en del tasker jeg bruger bare den nål og tråd der er i maskinen og de holder udmærket har også syet nogle af kun 2 poser hvor jeg har sat foer i.
    held og lykke

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Jeg så er tråd hvor der var en der spurgte om , hvordan man vaskede alle de kaffeposer man skal bruge til en taske , men nu kan jeg ikke finde det igen .... men hvad gør I ? det er jo en del poser man skal bruge ..

  4. #24
    Elise Gæst
    Til Kinoll....du behøver ikke at undskylde....det var bare en oplysning...nu er jeg spændt på at se linket herover og se om det hjælper mig.
    Ellers må jeg jo bare styrte mig ud i projektet....

  5. #25
    Elise Gæst
    Tak for rådet om at finde vejledning under link-download - jeg har ikke været på Rokken så længe, så der er stadig nye områder at udforske :-)
    Det ser ud til at jeg bare skal kaste mig ud i det med mine grønsagsposer!!

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det var mig ;-) Der spurgte på vaskning. Min tanke var (skal jo klippe mine op) at smide dem i en vaskepose og i maskinen men om det virker ved jeg ikke og det ville da være ærgerligt at ødelægge dem for det tager lang tid at samle nok tl det jeg skal bruge dem til

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Ok...og der er ingen der har svaret?

  8. #28
    Elise Gæst
    Tja...jeg har ikke vasket mine grønsagsposer - kun tørret dem af, men det er jo også noget andet med kaffeposer....

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Nøø... Ingen...
    Jeg syntes ikke det går "bare" at skylle dem op for der ligger faktisk et fedtet lag inden i dem. Så de skal i hvert til fald i vasken med sæbe og varmt vand og så må man jo tørre dem af hver enkelt i et viskestykke.. Men det er så også fordi vi anvender dem med vrangen ud for at få sølv-effekten af dem

  10. #30
    Birgitma Gæst
    [QUOTE=githa;230616]Jeg så er tråd hvor der var en der spurgte om , hvordan man vaskede alle de kaffeposer man skal bruge til en taske , men nu kan jeg ikke finde det igen .... men hvad gør I ? det er jo en del poser man skal bruge ..


    Jeg klipper top og bund af posen og skyller godt med varmt vand, sætter dem på enden og lader dem tørre.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •