Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 24 af 24

Emner: Floral punch kort

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    Citat Oprindeligt indsendt af Klippegøj Se meddelelser
    Jeg tror ikke rigtig det går, der er jo copyright på Leone Em's blomster og bøger. Måske er der andre, der ved mere om den slags?
    Ja, det er der nemlig - så man skal passe meget på hvad man lægger ud på nettet . . . dvs. at man må ikke lægge direkte kopier ud, men hvis man ændrer lidt på designet / fremgangsmåden, så man kan kalde det et nyt / ens eget design, så går det an (der findes vist en tommelfingerregel med at der skal være ændret en vis %-del, før man kan tale om et nyt design).

    Men jeg har da tidligere lagt denne her instruktion ud på min hjemmeside, og den er i meget velkomne til at printe ud og bruge. Den er rimelig nem at gå til - og hvis man skifter blomsten ud med en sol, så kan man lave noget der ligner asters eller mælkebøtter i stedet:
    http://hobbyboden.dk/rose.htm

    Ved lejlighed skal jeg have lavet lidt flere instruktioner - der findes nemlig mange rimelig lette måder at lave flotte blomster på - men skal lige være helt sikker på, at jeg ikke får overtrådt nogle af Leone Em's copyrights . . . selvom det bedste nok er at lære det ved at se det i virkeligheden (ligesom med så meget andet).
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    Bornholm
    Indlæg
    194
    Bøger der findes om det hvad hedder de ?
    KH Bamsefar

  3. #23
    lis ai Gæst
    Rigtig flot kort Klippegøj Og fin instruktion Gydda

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    rigtig rigtig godt instruktion men øv hvorfor er det lige jeg ikke har sdan en punch har kun en mini blomst
    Kig gerne forbi min blog

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •