Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 34 af 34

Emner: Embird som demo - hjælp den åbner ikke

  1. #31
    klasus Gæst
    Så ligger der foreløbigt en minivejledning omkring farveskift i Embird her:
    http://www.rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=188

    Jeg vil se om jeg ikke kan få tid til at lave en "Sådan laver du din egen trådliste" manual i løbet af weekenden, men lover ikke at den bliver færdig

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Tak, jeg har gemt og udskrevet din anvisning. I mit V4 til Bernina, havde jeg også lavet mit eget trådkatalog med alle de farver og mærker jeg har. Det er nok det jeg skal til igen, jeg håbede bare der var en nemmere måde at gøre det på.
    Det er nogle fantastiske vejledninger du laver.
    Tak igen, hilsen Birte

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Jeg må sige Klasus - jeg er vildt imponeret over din ildhu og store hjælpsomhed.

    Hatten af for dig

    Hilsen
    Marianne

  4. #34
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af M-broderiting Se meddelelser
    Jeg må sige Klasus - jeg er vildt imponeret over din ildhu og store hjælpsomhed.

    Hatten af for dig

    Hilsen
    Marianne
    Tak skal du have - Men jeg har også den fordel, at det er mig selv, der (i ren stædighed ) har oversat Embird til dansk - så de fejl og mangler der må være er også min fejl! Jeg skal dog lige understrege, at jeg selv har købt og betalt programmet og ikke har andre fordele ud af det, end at Embirds ejere nægter at modtage betaling for opdateringer, og svarer på alle mine spørgsmål - også de tåbelige - og stiller det danske sprog til rådighed unden omkostninger til alle der måtte ønske dette.

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •