Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Embird som demo - hjælp den åbner ikke

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40

    Embird som demo - hjælp den åbner ikke

    Jeg har i dag downloaded Embird 2008 i demoversion. De første gange jeg prøvede programmet, virkede det, jeg vil dog ikke sige jeg forstod det. Jeg prøvede at sige "vis fuld skærm" og kunne ikke komme til alm. skærmvisning igen. Herefter har det ikke været muligt at åbne programmet. Jeg kan se "Dagens tip" og muligheden for hjælp; programsymbolet bliver liggende i nederste linie ved siden af start, men uden at kunne åbnes. Kan jeg lave en uninstall og derefter downloade en ny demoversion?
    Det jeg gerne vil lave er blot at redigere lidt i nogle mønstre jeg har - i nogle vil jeg gerne sætte navn på sammen med et motiv. Det skulle jo være enkelt, men jeg har endnu ikke kunnet overskue, hvordan jeg skal gøre det. Håber der er hjælp at hente i dette forum.
    Hilsen Birte Tromborg

  2. #2
    klasus Gæst
    Ja, jeg tror, at du skal prøve at reinstallere; Vælg tilføj/fjern programmer i Windows kontrolpanel (kontrolpanelet ligger i Windows start), find programmet og fjern det. Genstart din PC og lav en ny download og installer igen.

    I mellemtiden ser jeg lige, om jeg ikke kan nå, at lave en "hurtig-mini-manual" over hvordan du tilføjer et navn til et eksisterende broderi og gemmer det som en ny fil (så originalen forbliver intakt)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Hej igen
    Jeg har nu afinstalleret Embird 2008 og geninstalleret. Resultatetet er det samme. Jeg får muligheden for dagens tip, hvis jeg lukker det bliver der bare mit normale windows vindue med embird stående i den nederste blå linie. Jeg fik en fejlmeddelelse fra systemet om at setup "ikke svarer" - er der en genvej til at komme ind i dette? Jeg kan gå i c/programmer/EMBIRD32 og åbne f.eks hjælp. Jeg opdagede også lige at jeg kunne åbne "campanul" i files - den åbner i studio. Håber du kan klare at svare på noget af dette. - Og det var et dejligt tilbud med en mini-manual, så håber jeg bare progammet også kan køre.
    Hilsen Birte

  4. #4
    klasus Gæst
    Hov, kører du Vista? Hvis ja, skal du højreklikke på Embird genvej, vælge egenskaber og fanen kompabilitet. Her skal der stå et flueben i "Kør dette program som administrator". Afslut med Anvend og OK og prøv så, at starte programmet igen.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Nej, jeg kører XP

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Jeg vil så lige tilføje at efter at jeg nu har lavet en systemgendannelse tilbage til før jeg downloadede Embird. Derefter kan jeg forsøge mig igen. Jeg håber det lykkes denne gang.

  7. #7
    klasus Gæst
    Sidder lige og kommer til at tænke - Hvilket AntiVirusProgram anvender du?

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Efter endnu et forsøg med at installere Embird lykkedes det. Jeg kan åbne programmet, nogle af de medfølgende filer, gå i manager og editor. Nu vil jeg glæde mig til at få din mini-manual. Det må også være nok for i aften, så jeg vil gå i seng mens det endnu virker.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Jeg bruger McAfee. Så vidt jeg kan se af beskrivelsen af demoen er det ikke muligt at gemme. Det ville ellers have været dejligt at kunne teste et mønster ved at sy det. Det kan måske lade sig gøre at flytte et af de medfølgende over på et usb stik. Jeg har usbstikket til min Bernina Artista 200. Jeg skal så også lige tilføje, at jeg ikke normalt er windowsbruger, men kører det i Bootcamp på en intel mac.

  10. #10
    klasus Gæst
    Øøøh mht. til demoen må jeg blive dig svar skyldíg, for jeg mente at den var fuld anvendbar i 30 dage eller 100 åbninger - hvad der måtte komme først!

    Jeg kan desværre ikke hjælpe med Mac, så du må tage til takke med "min Windows-snak" - men sammen kan vi vel finde ud af det alligevel
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-02-2013 kl. 23:37

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •