Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 28

Emner: Overlock

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    08 Jun 2007
    Geografisk sted
    Danmark
    Indlæg
    22
    Jeg har en Husqvarna Huskylock 936. Den er 6 år gammel og jeg er super glad for den og bruger den utrolig meget. Den syr med 2-5 tråde og har bla. coversøm som jeg bruger meget. Den syr i alle typer stof uden problemer. http://www.husqvarnaviking.com/dk/882.htm
    Hilsen Margit


  2. #12
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af la_mama Se meddelelser
    Jeg har en Husqvarna Huskylock 936. Den er 6 år gammel og jeg er super glad for den og bruger den utrolig meget. Den syr med 2-5 tråde og har bla. coversøm som jeg bruger meget. Den syr i alle typer stof uden problemer. http://www.husqvarnaviking.com/dk/882.htm
    Hilsen Margit

    Det er helt klart en maskine jeg vil kigge nærmere på
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Nu har jeg dælme købt overlocker! Der er ikke langt fra tanke til handling her hos mig, så jeg har købt den omtalt Husqvarna Huskylock 936, og så har jeg desuden byttet mig til en Husqvarna Sapphire 850 symaskine!
    Iiiiih hvor jeg glæder mig til det nye legetøj.

    Min nuværende symaskine er en Husqvarna Designer SE LE med det helt store broderi-apparat i, men jeg bruger stort set aldrig broderi-delen, så jeg ville hellere ned i en lidt mindre maskine - dog uden at gå på kompromis med kvaliteten - og så få en bedre overlocker.

    Egentlig ville jeg gerne have en Brother symaskine, og det tror jeg også jeg køber en dag, som en ekstra maskine. Det siges jo at være kongen over dem alle?
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af la_mama Se meddelelser
    Jeg har en Husqvarna Huskylock 936. Den er 6 år gammel og jeg er super glad for den og bruger den utrolig meget. Den syr med 2-5 tråde og har bla. coversøm som jeg bruger meget. Den syr i alle typer stof uden problemer. http://www.husqvarnaviking.com/dk/882.htm
    Hilsen Margit

    Lyder positivt. Men er der ikke noget med, at det er ret bøvlet at skifte mellem over- og coverlock på samme maskine?
    Jeg fik anbefalet at købe 2 maskiner. Men må indrømme, at jeg slet ikke er blevet gode venner med coverlockmaskinen endnu...
    Mvh. Mormal.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
    Nu har jeg dælme købt overlocker! Der er ikke langt fra tanke til handling her hos mig, så jeg har købt den omtalt Husqvarna Huskylock 936, og så har jeg desuden byttet mig til en Husqvarna Sapphire 850 symaskine!
    Iiiiih hvor jeg glæder mig til det nye legetøj.

    Min nuværende symaskine er en Husqvarna Designer SE LE med det helt store broderi-apparat i, men jeg bruger stort set aldrig broderi-delen, så jeg ville hellere ned i en lidt mindre maskine - dog uden at gå på kompromis med kvaliteten - og så få en bedre overlocker.

    Egentlig ville jeg gerne have en Brother symaskine, og det tror jeg også jeg køber en dag, som en ekstra maskine. Det siges jo at være kongen over dem alle?
    Tillykke med indkøbene. Der er ikke noget som at få sådan noget nyt legetøj.

    En broderimaskine som din, må da ellers være noget af en drøm (står i hvert fald højt på min ønskeliste), men selvfølgelig er det jo overflødigt, at den kan en masse, som man ikke bruger.

    Jeg har selv en Pfaff Quilt Expression 2048. Fantastisk maskine.
    Mvh. Mormal.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    Lyder positivt. Men er der ikke noget med, at det er ret bøvlet at skifte mellem over- og coverlock på samme maskine?
    Jeg fik anbefalet at købe 2 maskiner. Men må indrømme, at jeg slet ikke er blevet gode venner med coverlockmaskinen endnu...
    Jamen hvorfor er det sværere at sy coverlock?
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
    Jamen hvorfor er det sværere at sy coverlock?
    Det er ikke sværere, tror jeg, men min coverlocker er ret ny, og jeg har ikke rigtig givet mig tid til at lære den at kende.
    Trådningen er noget anderledes end trådningen på overlockeren. Og så har den nye maskine altså bare drillet med at springe sting over, og ikke villet sy i flere lag stof.
    Faktisk fik jeg et par gode råd, der hvor jeg købte den, men har ikke lige fået afprøvet dem endnu...
    Mvh. Mormal.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    08 Jun 2007
    Geografisk sted
    Danmark
    Indlæg
    22
    Stort tilykke med dine nye maskiner. Husqvarna Sapphire 850 symaskinen kender jeg ikke men jeg er helt sikker på, at du bliver super glad for din overlocker. Mange tror den er svær at tråde og omstille til bla. coversøm. Det er den ikke. Jeg skifter meget mellem de forskellige sømme. Alt nyt er selvfølgelig svært men med tiden kan man gøre det i søvne
    Held og lykke med din nye maskinparken.

    Hilsen Margit

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af la_mama Se meddelelser
    Stort tilykke med dine nye maskiner. Husqvarna Sapphire 850 symaskinen kender jeg ikke men jeg er helt sikker på, at du bliver super glad for din overlocker. Mange tror den er svær at tråde og omstille til bla. coversøm. Det er den ikke. Jeg skifter meget mellem de forskellige sømme. Alt nyt er selvfølgelig svært men med tiden kan man gøre det i søvne
    Held og lykke med din nye maskinparken.

    Hilsen Margit
    Tusind tak, jeg glæder mig utroligt meget til de nye maskiner :)
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  10. #20
    olde66 Gæst
    Tillykke med din nye "maskinpark"

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •