Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 28 af 28

Emner: Overlock

  1. #21
    jannie Gæst
    Tillykke med dine nye maskiner

  2. #22
    Mosterkoster Gæst
    Wauw, det bliver du glad for, er jeg sikker på. Jeg ved ikke om Brother er kongen, alle dem jeg kender, der syr meget har Husquarna. Det gælder også for AOF, hvor jeg går til syning.
    Jeg går også i købetanker omkring en ny maskine. Men om jeg kan huske hvad den hedder,det er en Husquarna, men den koster.......23.000 kr. Såååå det varer nok lige et par dage.

  3. #23
    kridthuset-ikast Gæst
    Er det mon nu jeg skal fortælle om min nye kærlighed, altså symaskine. Det er en Pfaff 2058. Det er lige før man kan føre en samtale med den. Der er heller ikke den ting den ikke kan. Den staver og regner. Slår selv trykfoden ned når jeg trykker på pedalen . Hefter både når man starter og slutter. Syr de mest fantastiske knaphuller og beregner dem selv. Det er virkelig kærlighed sir jeg bare.
    Nå, men er der ingen der har erfaringer med en Bernina overlock. Det er nemlig det mærke jeg hælder mest til PT, da man vist desværre ikke kan købe Elna længere.

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    SÅ ankom mine 2 maskiner! Er de ikke flotte? Nu skal jeg så igang med at pløje cd-rommer igennem, så jeg kan lære maskinernes funktioner at kende.
    HusqvarnaSapphire850.jpg
    Tjek lige den friarm hvabehar
    Klik her for at læse mere om symaskinen

    Husqvarna Huskylock936.jpg
    Apropros friarm...bliver skønt med en overlocker med friarm!!
    Klik her for at læse mere om overlockeren
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af kridthuset-ikast Se meddelelser
    Er det mon nu jeg skal fortælle om min nye kærlighed, altså symaskine. Det er en Pfaff 2058. Det er lige før man kan føre en samtale med den. Der er heller ikke den ting den ikke kan. Den staver og regner. Slår selv trykfoden ned når jeg trykker på pedalen . Hefter både når man starter og slutter. Syr de mest fantastiske knaphuller og beregner dem selv. Det er virkelig kærlighed sir jeg bare.
    Nå, men er der ingen der har erfaringer med en Bernina overlock. Det er nemlig det mærke jeg hælder mest til PT, da man vist desværre ikke kan købe Elna længere.
    Herligt du er glad for din maskine , det er nemlig dét det drejer sig om, og så er det jo ligemeget hvad der står på den. :)

    Bernina overlock; jo der har været 2 indlæg i denne tråd om Bernina 800 DL, bl.a. fra mig. Det er en udemærket maskine men jeg har så lige fået en Husqvarna Huskylock 936 i stedet for, som er noget mere avanceret.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Mon du har lyst til at komme med en opdatering på dit køb, Dansbo?

    Jeg har selv kig på Huskylockk 936, men kan ikke finde ud af, om den er pengene værd?

    Andre er selvfølgelig også velkomne med kommentarer. :)



    Tilføjelse: Fik lige læst et review på nettet. Besværlig at tråde og forskellige trådninger til forskellige sting, og så var kvaliteten af det færdige resultat middel (og levede ikke op til besværet med at tråde og indstille spænding mv). Så jeg tror ikke, det er en maskine for mig. ;-)

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden Se meddelelser
    Mon du har lyst til at komme med en opdatering på dit køb, Dansbo?

    Jeg har selv kig på Huskylockk 936, men kan ikke finde ud af, om den er pengene værd?

    Andre er selvfølgelig også velkomne med kommentarer. :)



    Tilføjelse: Fik lige læst et review på nettet. Besværlig at tråde og forskellige trådninger til forskellige sting, og så var kvaliteten af det færdige resultat middel (og levede ikke op til besværet med at tråde og indstille spænding mv). Så jeg tror ikke, det er en maskine for mig. ;-)
    Jeg hopper med på denne tråd, selvom sporet ikke er så varmt længere. Jeg har nemlig en Pfaff Coverlock, som ikke er blevet nævnt endnu. Det er en fremragende maskine, som ubesværet æder sig igennem hvad som helst, og som har variabel fod-tryk. Trådning er kun vanskelig så længe man er nybegynder, senere lærer man de få sømme at kende, som man bruger oftest. Det tager et par minutter at skifte fra over- til coverlock men hvis man fjumser i det, tager det selvfølgelig længere tid.

    Jeg kan varmt anbefale den.
    Mange hilsner
    Myre

  8. #28
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
    SÅ ankom mine 2 maskiner! Er de ikke flotte? Nu skal jeg så igang med at pløje cd-rommer igennem, så jeg kan lære maskinernes funktioner at kende.
    HusqvarnaSapphire850.jpg
    Tjek lige den friarm hvabehar
    Klik her for at læse mere om symaskinen

    Husqvarna Huskylock936.jpg
    Apropros friarm...bliver skønt med en overlocker med friarm!!
    Klik her for at læse mere om overlockeren
    Tillykke
    Jeg har lige byttet min 936 og en s25 til en anden overlock. Det var med tåre i øjnene jeg skilte mig af med 936. Den er bare super. Fik du alle trykfødderne med til overlockeren? symaskinen kender jeg ikke.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •