Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Hjælp til indbydelser til diamantbryllup

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Sep 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    30

    Hjælp til indbydelser til diamantbryllup

    Er der nogle der har forslag til indbydelser til diamantbryllup ?? De skal bruge i marts månede næste år, men jeg har ikke nogle ider

  2. #2
    AnqelxDeluxe Gæst
    Hmm, hvad med hologramkarton og lave ligesom en diamanteffekt? Evt. bruge nogen halvperler til at få det elegante i det. Og så evt. bruge et 3D motive med hvide roser på eller sådan noget i den stil.

  3. #3
    mia-maia Gæst
    hvad med at irisfolde nogle diamanter i sølvgråfarver og så pynte dem med flade krystalperler bagefter? har forsøgt at tegne en hurtig skitse til forklaring :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Sep 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    30
    Er der ikke nogle af dem der laver mange kort, der har en ide

  5. #5
    Janne Gæst
    Jeg har lavet et engang, hvor jeg fandt et billede på Google (under billeder) Så var diamanten ligesom "midtpunkt", og så var det ikke til at tage fejl af, at det var til et dimantbryllup. Og så selvfølgelig med lidt ekstra glansfuldt papir. Det er jo en stor dag

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu laver jeg ikke kort, kan skimse ikke finde ud af det
    Men jeg kan godt tænke indbydelse

    Hvis der findes en billed fra deres bryllup sæt det øverste venstre hjørne og så et billed af dem idag i nederste højre hjørne , forbind de 2 billeder med en "diamant", det hele sættes på noget håndlavet papir hvor selve indbydelsen er skrevet bagpå.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •