Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: hjælp igen !

  1. #1
    Ballemosen Gæst

    hjælp igen !

    hejsa

    som efterfølgende af min tidligere tråd med tysk tekst stickers så har ejg snakket med dem om at et (kunstner navn ) måske ville være gavnligt så det ikke bare er kort der kommer fra en anonym hvis i forstår.
    så mit spørgsmål om hjælp går ud på om der er nogen der haar en super god ide til et navn, det første navn der er kommet på bane er " Lille Fod " og så medd en eller 2 baby fødder nedenunder, grunden til dette navn kom fra dem selv da jeg ahr en lille datter på snart 10 mdr.

    men jeg kunne goddt tænke mig mere input så har nogen en god ide så skriv endelig.


    knuz fra fyn

  2. #2
    Ballemosen Gæst

    Læs her hallo

    Citat Oprindeligt indsendt af Ballemosen Se meddelelser
    hejsa

    som efterfølgende af min tidligere tråd med tysk tekst stickers så har ejg snakket med dem om at et (kunstner navn ) måske ville være gavnligt så det ikke bare er kort der kommer fra en anonym hvis i forstår.
    så mit spørgsmål om hjælp går ud på om der er nogen der haar en super god ide til et navn, det første navn der er kommet på bane er " Lille Fod " og så medd en eller 2 baby fødder nedenunder, grunden til dette navn kom fra dem selv da jeg ahr en lille datter på snart 10 mdr.

    men jeg kunne goddt tænke mig mere input så har nogen en god ide så skriv endelig.


    knuz fra fyn

    Er der slet ingen der har en kommentaar eller en anden ide ?

    jeanette

  3. #3
    OPR1 Gæst
    Tænker du på et navn, som du vil signere dine kort med?

  4. #4
    Ballemosen Gæst

    Læs her re

    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Tænker du på et navn, som du vil signere dine kort med?
    hej
    ja på en måde elelr du ved firma navn / hobby navn.
    min tyske familie kom på navnet "lille fod" men jeg ved ikke rigtig for synes ikke det relaterer til noget som helssst ved mig.

    jeanette

  5. #5
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ballemosen Se meddelelser
    hej
    ja på en måde elelr du ved firma navn / hobby navn.
    min tyske familie kom på navnet "lille fod" men jeg ved ikke rigtig for synes ikke det relaterer til noget som helssst ved mig.

    jeanette
    Der er da mulighed for at du bare kan bruge dine initialer akkurat som kunstmalere gør, eller måske et navn af bogstaver fra dit for- og efternavn

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    hjælp igen

    jeg har valgt mine initialer vtj - Vinni Toft Jensen det går så også igen i min email vinni@vtj.dk og min webadresse www.vtj.dk

    jeg synes at du skulle bruge dit navn/initialer på en eller anden måde
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  7. #7
    Ballemosen Gæst

    re

    hejsa

    hm

    JLE synes jeg er rigtigt, men havde mere tænkt i noget der virkelig var ddansk navn da de jo skal til tyskland så det må være noget de bider sig mærke i hvis i forstår.

    men initialer er ikke dumt

    jeanette

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fandt du noget du kunne bruge ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Ballemosen Gæst
    hejsa nej jeg gjorde ej :-(

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •