Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 44

Emner: Symadammens kort - Nye julekort d. 12-12-09

  1. #11
    symadammen Gæst
    Takker for alle roserne og fortsætter med at lave flere kort.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    Bornholm
    Indlæg
    194
    Glæder mig til at se mere
    KH Bamsefar

  3. #13
    Birgitma Gæst
    Flotte kort du har lavet, forsæt endelig.

  4. #14
    symadammen Gæst

    Spørgsmål Pyramidekort + spørgsmål om sykort

    Så har jeg forsøgt med 2 pyramidekort - synes de er søde men faktisk lidt kedelige at lave
    Næste projekt har jeg tænkt mig skal være at prøve sykort - har indkøbt nogle 3d-sykort men når jeg prikker dem ud går papiret i stykker også selvom jeg passer på. Jeg har købt en prikkemåtte og en tynd prikkenål - kan nogle af de erfarne i sykort give mig et godt råd????
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Birgitma Gæst
    Dine pyramide kort er rigtig søde, og jeg vil give dig ret i at hvis man laver for mange af dem på en gang, kan det godt blive lidt kedeligt at lave dem.
    Det med sykort kan jeg ikke hjælpe dig med, dem har jeg aldrig lavet.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169
    Jeg syr kortet i karton. Til 14*14cm's kort klipper jeg 13*13 cm i karton, ikke for tykt.
    V.h. Betteklaus 9210

  7. #17
    symadammen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af betteklaus Se meddelelser
    Jeg syr kortet i karton. Til 14*14cm's kort klipper jeg 13*13 cm i karton, ikke for tykt.
    Det kan godt være at jeg spørger dumt - men limer du så kartonen bag på motivet inden du prikker det ud?

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    De er helt vildt flotte, man kan altså ikke se, du er en nybegynder.

    Jeg syer også på karton, jeg sætter papiret over kartonnen og så prikker jeg ud og syer. Når jeg er færdig med at sy, bruger jeg dobbeltklæbendetape til at sætte noget papir på bagsiden, så man ikke kan se, selve syningerne og enderne.
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    Munkebo
    Indlæg
    215
    Super flotte kort du laver.. Jeg har det på samme måde med de pyramide kort, det er altså for kedeligt. Men sy kort har Jeg slet ikke bevæget mig ud i.(ENDNU) Men man kan jo aldrig vide.
    Hilsen Heidi
    Tjek nye ting på min Blog
    se under profil

  10. #20
    Rysse Gæst
    Jeg har lavet en del broderede kort / sykort. Jeg syntes ikke så godt om de syark man kan købe. De er for skrøbelige. Men som der er andre her der skriver kan du lime dem på karton og så prikke og brodere på. MEN der findes altså mange prikkemønstre på nettet, her skal du så bare selv finde et motiv at sætte på. Det bliver de flotteste broderede kort efter min mening.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •