Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Lav din egen gine...

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I har virkelig hygget jer, dejligt at se det kan lade sig gøre for få midler
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Jeg lavede sådan en engang midt i 90érne, det er stadig den jeg bruger, så den holder godt. Det var dog noget af et projekt at montere den, så den blev pæn og lækker.

    Det eneste problem er at holde faconen så mange år efter - jeg har ikke helt evnet det :-)

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Drømmer stadig om at lave en sådan gine... Men synes tapen er svær at finde... smiler
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der nogen der har lyst til at lave sig en gine
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    13 Oct 2013
    Geografisk sted
    København K
    Indlæg
    2
    Hej
    Er der nogen, der kunne tænke sig at lave giner sammen? Jeg forsøgte engang med mine forældres hjælp, men de var ikke tålmodige nok under tørringen og fik mig overtalt til at klippe den op for tidligt, så den klaskede bare sammen :-(
    Jeg bor i København, men jeg har bil, så jeg kan godt køre rundt på Sjælland.
    Det skal være en fredag eller weekend. Hvis du har en ide til, hvordan vi får lavet et stativ til dem, er jeg meget interesseret.
    Vh Merethe

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •