Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: Sommerblomsterudfoldelser

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    I skulle tage og prøve høkransen. Man kan også sagtens brug frisk, langt græs til at lave den af. Jeg kunne bare ikke stå for det brune der. Find så meget, at det fylder godt imellem tommel og pege, når I holder rundt om det med dem. Tag så noget ståltråd og vikl rundt om bundtet fra den ene ende til den anden, til I har en lang "hale" og vikl til sidst enderne sammen. Jeg lod noget være uviklet, da jeg syntes, "blomsterne" på det var smukt...

    Pga ståltråden kan man forme kransen i den facon, man synes, den skal have. Derudover har jeg stukket 2 glas fra Pailletter ned i - det kunne også være glas fra vanillastænger eller lign. I dem er der vand, så blomsterne har noget at drikke.

    Jeg eksperimenterede lidt videre igår. Kransen egner sig nemlig som grundmodel - og tankerne om nemme julekranse er allerede på vild galop Men igår skiftede jeg blomsterne ud med en rose, en røllike og en kertepileurt. Og så tog jeg ranker fra kaprifolien og forsøgte at lave noget rumvirkning på den.

    Indtil videre hænger den model på min gamle stub, som jeg kan sidde og betragte på afstand fra vinduet. Når jeg er helt tilfreds med resultatet, skal den på døren, inden vi får sommergæstebesøg i næste uge. På samme stub er iø kommet det skønneste lille fuglebad, som jeg har pyntet med endnu en rød rose samt en sten til insekter.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •