Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 26 af 26

Emner: sandblæsning af glas

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er den flot Lene...du kan altså noget af hvert.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak Asta , så har jeg flyttet det sammen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Dine sandblæste glas ser godt ud, Bubbi.

    Du er godt til at finde på sjove og spændende ting.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Tak Asta, fordi du kunne finde det gamle indlæg - jeg støvede jo selv hele arkivet igennem forgæves.

    Og takker for roserne.

    Ja, nu må hun dælme lære at passe bedre på. Meeeeen mon ikke hun har lært lidt.

    Min nevø kunne godt huske vasen svagt, da han så den igen forleden - og mente, at SÅ skulle vi da også lave en med hans håndaftryk, som de er idag. Så han sad og kæmpede lidt for at se, om der nu var plads på sådan en vase, til at hans nu 17-årige kæmpehænder kunne være på - det kunne de liiiiiiige akkurat - men det bliver nok bare ved tanken. Men det kunne da være sjovt, at hun kunne have en par vaser med et par 3-4 årige hænder på og så en med et par 17-18 årige hænder på.
    Og nu har han jo alderen til, at han selv ville kunne sandblæse skidtet.

    Men som sagt, så bliver det nok bare ved tanken.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    Velbekomme - jeg dumpede nu bare ned i tråden ved at søge på sandblæse glas.
    Hvad med en stor gulvvase til den unge mands aktuelle håndaftryk?
    Jeg kan vældig godt lide, at du bare gik ud i haven og blæste sand fra Harald Nyborg på vasen - og så kunne eksperterne ellers slappe af imens :-)

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af asta Se meddelelser
    Velbekomme - jeg dumpede nu bare ned i tråden ved at søge på sandblæse glas.
    Hvad med en stor gulvvase til den unge mands aktuelle håndaftryk?
    Jeg kan vældig godt lide, at du bare gik ud i haven og blæste sand fra Harald Nyborg på vasen - og så kunne eksperterne ellers slappe af imens :-)
    Ja, det med en kæmpevase, det jokede vi også med, at der måtte til. Nu må vi se, om det nogensinde bliver til noget.

    Hæ hæ...ja, nogle gange, så handler jeg før jeg tænker for meget over tingene (sker dog sjældent - ofte får jeg tænkt FOR meget over ting) - men lige med sandblæsningen, dér tænkte jeg; "Arh, hvor svært kan det være?!" - og gik det galt, så var det jo ikke værre end, at jeg kunne få fat i en ny vase, og starte forfra. Så min fars gamle kompressor blev bakset ud i haven, og så gik jeg bare til den. Og kors hvor det svinede - men det var ski**sjovt.

    Og det gik godt i første hug - så var der jo ingen grund til at ofre en formue på alt muligt fint udstyr og dyrt sand, når nu det andet fik arbejdet gjort helt fint.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •