Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 31

Emner: Så genanskaffede jeg mig et kniplebræt!! *SS*

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der bare en der lige tabte sit mundvand
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    marion Gæst
    kniplede også engang da jeg var 13 14 år og havde simpelthen alt udstyret til det forærede det desværre væk... men kan da være det kan genanskaffes igen for det var til min svigermor :-)
    men kan simpelthen ikke huske noget som helst om hvordan man gør... men synes det var sjovt dengang
    jeg lærte det til en eller anden udstilling hvor jeg sad hele dagen og kniplede løs.....
    må da prøve det igen... havde helt glemt det fandtes ;-)

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Jeg er vild betaget!
    Drømmer også om at lære at kniple engang når .....

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2008
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    127
    Et knipletræf kunne være sjovt.

    Bare det er når børnene er på weekend hos deres far så vil jeg gerne være med.

    Flot Knipling du har lavet Brumby.

    Jeg har gang i en knipling med ca. 110 par på.

    Hilsen Musse


  5. #25
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Ih altså, jeg er oppe ved mine forældre, hvor alle mine knipleting er. Lige bag mig står et projekt min Bedstemor var i gang med inden jeg arvede tingene - det regner jeg med at jeg skal gøre færdig en dag, men først skal jeg lige have det lært ;-)
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af musse Se meddelelser
    Jeg har gang i en knipling med ca. 110 par på.

    Det var god nok ikke så lidt!! Flot!!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Puskram Se meddelelser
    Ih altså, jeg er oppe ved mine forældre, hvor alle mine knipleting er. Lige bag mig står et projekt min Bedstemor var i gang med inden jeg arvede tingene - det regner jeg med at jeg skal gøre færdig en dag, men først skal jeg lige have det lært ;-)
    Drømmer også om et weekend kursus - har simpelthen ikke overskud til at sætte 10 gange en hverdagsaften af....
    Men har dog en veninde som jeg i sin tid gik sammen med til knipling (da jeg var 8-9 år) - hun har hjulpet mig igang... og jeg håber at hun vil hjælpe mig med at genopdage det gamle håndværk igen...

    Jeg er også frisk på - hvis der er nogen der vil lære fra sig - at lave en knipletræf i vestsjælland...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Jeg er godt nok grøn af misundelse over i kan finde ud af det. Det er det smukkeste, fineste stykke håndarbejde jeg kender til. Hatten af for jer der kan. Jeg ville meget gerne selv lærer det en dag, men tror nu nok, jeg ville gå helt i koma med alle de små pinde.

    Varmt Knus & Kram.


  9. #29
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Drømmer også om et weekend kursus - har simpelthen ikke overskud til at sætte 10 gange en hverdagsaften af....
    Men har dog en veninde som jeg i sin tid gik sammen med til knipling (da jeg var 8-9 år) - hun har hjulpet mig igang... og jeg håber at hun vil hjælpe mig med at genopdage det gamle håndværk igen...

    Jeg er også frisk på - hvis der er nogen der vil lære fra sig - at lave en knipletræf i vestsjælland...
    Dejligt at kende nogen der kan hjælpe Jeg har også en tante og nogle hjælpsomme venner her fra Rokken som jeg tror jeg kan spørge hvis det er ;-) Ellers kan jeg faktisk bedst lide selv at sidde med tingene for det meste, men det er nok mest fordi jeg ikke rigtigt har prøvet at få så meget hjælp af andre før.

    Jeg har lige kigget på alle mine ting i dag - jeg har lovet min svigermor hun måtte låne et bræt og nogle pinde, så det kunne jeg ligeså godt tage med hjem fra mine forældre. Og så fandt jeg ud af at der også sidder 3 andre igangværende projekter på nogle andre brætter. Min Bedstemor havde vist svært ved at begrænse sine projekter ;-)
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Puskram Se meddelelser
    Og så fandt jeg ud af at der også sidder 3 andre igangværende projekter på nogle andre brætter. Min Bedstemor havde vist svært ved at begrænse sine projekter ;-)

    Nå!! Så var hun vist også en rokker in spe.. *SS*
    Ligner alle vi andre...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •