Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 16

Emner: Kronprinsesse Mary´s svøb

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149

    Kronprinsesse Mary´s svøb

    Jeg var sikker på at jeg havde set Kronprinsesse Mary´s svøb et eller andet sted her på Rokken. Husker jeg mon forkert, eller er der en der vil hjælpe mig på vej.
    Venlig hilsen Tessie

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af Tessie Se meddelelser
    Jeg var sikker på at jeg havde set Kronprinsesse Mary´s svøb et eller andet sted her på Rokken. Husker jeg mon forkert, eller er der en der vil hjælpe mig på vej.

    Er det ikke det her du mener, eller findes der et andet?

    http://www.rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=248
    Agro

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Tja, jeg har faktisk siddet og kigget på det, men jeg kan ikke finde ud af at gøre billedet størrer. Det er jo på størrelse med et fingerbøl.
    Venlig hilsen Tessie

  4. #4
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Tessie Se meddelelser
    Tja, jeg har faktisk siddet og kigget på det, men jeg kan ikke finde ud af at gøre billedet størrer. Det er jo på størrelse med et fingerbøl.
    Du skal bare klikke på den røde linie med teksten, så kommer det hele i et worddokument

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Ja, opskriften går det fint med. Jeg kan dog ikke få billedet størrer, så jeg rigtigt kan se svøbet.
    Venlig hilsen Tessie

  6. #6
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Du skal bare klikke på den røde linie med teksten, så kommer det hele i et worddokument
    ....sagde kloge Åge, for der er knageme da ikke et billede med i opskriften
    men billedet er på denne side http://www.tantehanne.dk/product.asp?product=311

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Tak skal du have. Man kan jo også bare gøre det hele lidt sjovere og prøve at strikke efter en opskrift, og så vente med at se hvordan resultatet bliver.
    Venlig hilsen Tessie

  8. #8
    strikkesinen Gæst
    Skal du igang med prinsetæppet Tessie? Er lige blevet færdig med det, er til en barselsgave, og jeg kan sige dig, det er meget lettere at strikke end opskriften lige ser ud til. God fornøjelse

    PS: En skam vi ikke fik snakket mere om det til Krea Skør mødet, det var netop det tæppe jeg havde med

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Ja, det var da ærgerligt, at jeg ikke så det. Det er en af flere ting, hvorimellem jeg prøver at vælge at lave som barselsgave til efteråret.
    Venlig hilsen Tessie

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    25 May 2007
    Geografisk sted
    vejen
    Indlæg
    31
    Tænker (højt )
    kan det mon ikke lade sig gøre at strikke det rundt på rundpind, så man slipper for at sy sammen ????
    Nogen der har haft samme tanke ??

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •