Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 24 af 24

Emner: Hvem kan fortælle mig navnet på denne busk? Nyt spørgsmål 4/7 ...

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det kunne jo være... Og de ser lækre ud altså! Diskussionen om Moreller og Kirsebær, uha

    Jeg har et stooort gammelt træ med rødgule moreller, som jeg gerne ville finde en afløser for, da bærrene fortrinsvis sidder højt oppe. Der er bare så mange at vælge imellem, så jeg er på evig jagt efter anbefalinger.
    og Julemor

  2. #22
    strikketøsen Gæst
    MMMMMMMMUUUUUMMMMMSSSSSS ! Jeg kirsebær ...

    Heldigvis er min lille bitte rækkehushave kun på - æh .... tja ....
    se illustration (fra hækklipningen) lige her (så der er ikke plads til kirsebærtræer):


    og haven er lige så bred, som den er lang.
    Skal vi sige 16-20 m2 ??

    Og da jeg bor til leje, bliver det kun til de krukker/planter, jeg lige har købt.
    Dem kan jeg da i det mindste tage med mig, når det en dag bliver flyttetid.


    Og her er det lovede billede af alle mine plantebørn i solskin :



    PS: Det er utrolig svært at grave planter ned her, for ca. 30 cm nede i jorden, er der fyldt op med byggeaffald ....! Ikke at jeg selv kan grave alligevel - der sætter mine dårlige lunger alligevel grænsen.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er nogle rigtig fine krukker du der har fået dig Strikketøsen Jeg har selv en forestilling om, at den dag, jeg forlader "stordriften", så bliver jeg ret krukket Trænger du til lidt sommerferielæsning, så kan jeg anbefale "Min krukkehave" af Claus Dalby. Men pas på, for den frister...!
    og Julemor

  4. #24
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Det er nogle rigtig fine krukker du der har fået dig Strikketøsen Jeg har selv en forestilling om, at den dag, jeg forlader "stordriften", så bliver jeg ret krukket Trænger du til lidt sommerferielæsning, så kan jeg anbefale "Min krukkehave" af Claus Dalby. Men pas på, for den frister...!
    Zep,

    Jeg tør simpelthen ikke, at kigge på flere buske, blomster eller krukker - for så går det bare galt igen og det går ikke i denne omgang. Men jeg er glad for de "plantebørn", jeg har fået hjem!

    Men du skal have mange tak for forslaget .... !

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •