Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567
Viser resultater 61 til 64 af 64

Emner: Hakke rundt

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg har pillet det hele op og er startet på en strikkehæklet kant forneden. Så kan jeg samle masker op langs kanten og hakke rundt. Så garanterer jeg for, at det ikke bliver snoet. Der skal nok blive en varmestuehue ud af garnet.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Den blå hue er jeg ikke kommet længere med. Den laver jeg nok om. Og bøllehatten er jeg begyndt på stribe nr. 2 forneden før jeg laver skyggen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Bøllehatten har jeg pillet op. Jeg kunne ikke lide den grimme, hullede sammenhækling, jeg havde lavet. Den skal nok blive lavet igen.

    Nu er jeg ved at hakke 2 masker sammen hele vejen hen i den først hvide vante. Så skal jeg nok snart lukke af. Og hakke tommelfingeren på.

    Nu er der 18 masker tilbage og jeg kan næsten ikke komme rundt længere. Jeg tror, at jeg vil lukke lige som jeg gør når jeg lukker en vante/hue på en strikkering. Jeg trækker et stykke garn igennem maskerne, strammer til og binder godt og grundigt. Så kommer der ikke et grimt hul foroven.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Det gik fint. Jeg samlede alle 18 masker op på min ene hakkepind, som jeg kan skrue på en åknit pick wire. Så skruede jeg pinden af wiren og trak garnet gennem maskerne med min blå strikkeringenål, bandt på vrangen og strammede godt til. Det ser fint ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •