Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 21

Emner: Svampebob Firkant

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Citat Oprindeligt indsendt af heidi73 Se meddelelser
    Nemlig... der er noget her hvor du kan byde på ham : http://www.theswap.dk/object/show/104

    Der er ingen bud endnu, så frem med tegnebogen Bedste *hi hi*
    tjaaatjooo der var vi inde og kigge i går aftes, men som vi læser betingelserne for at være "medlem" på Theswap, skal man selv have noget at bytte med, men det kunne da være, vi kunne finde på noget.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Der er altså osse en shop på nickelodeon der koster den 29,99$ lægger linket til dig :
    http://shop.nickjr.com/product/index...entPage=family
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  3. #13
    OPR1 Gæst

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Tak for div. links. Den med rygsækken er jo helt ny, så det er nok derfor vi ikke fandt den igår, så jeg har straks smidt en besked afsted. Så har lillepigen da noget at kramme med, indtil vi finder en "rigtig" bamse.

  5. #15
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af heidi73 Se meddelelser
    Der er altså osse en shop på nickelodeon der koster den 29,99$ lægger linket til dig :
    http://shop.nickjr.com/product/index...entPage=family
    jeg sad faktisk og tænkte på det samme...!
    ellers er der altid e-bay.com

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Ellers tror jeg da hun vil blive glad hvis "bedste" selv lavede en hun kunne følge med i blive lavet
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  7. #17
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af heidi73 Se meddelelser
    Ellers tror jeg da hun vil blive glad hvis "bedste" selv lavede en hun kunne følge med i blive lavet
    hun skal da selv være med...! og drikke saftevand sammen med bedstemor! og bare rå hygge sammen med bedstemor... så får svampe bob firkant osse en helt anden betydning..!

  8. #18
    piahoejland Gæst
    Jeg mener at han findes i en hæklet opskrift udgave på Ebay, hvor priserne ligger på ca 5 dollar Hilsen Pia

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvad sådan et ønske ikke kan gå hen og blive til.......

    Nu kan jeg både "swappe" og "e-bay'e", og på e-bay er der godt nok mange, endda een på godt 50 cm., men jeg vil helst handle i DK eller lige i omegnen heraf.

    Og gemt billeder af strikkede Svampe-bobber, og så har jeg faktisk købt plysrygsækken på Gul og Gratis. Jeg tænker, jeg kan købe en monteringspude i rette størrelse, og så stoppe den ud med den. Jeg vil så sprætte den op hvor remmene sidder på, putte dem indvendig, og sy til igen. Når hun så bliver lidt større - hvis interessen stadig er der - "syr jeg den tilbage igen" - og så kan den stadig bruges som rygsæk.

    Og hvem ved, måske jeg får "swappet" mig til den rigtige bamse.......

  10. #20
    huginnbrogaard Gæst
    Så må du jo lige huske at ligge billeder ind af den

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •