Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 35

Emner: jeg er glad fordi....

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146
    fordi jeg:

    har 2 dejlige børn...
    snart skal være mormor til nr.2 (en lille pige)
    har et dejligt hus i Sverige,som vi snart regner med at flytte til...
    har så lige en Dejlig mand (der ikke brokker sig over mit lager)


    Fortsat god dag...
    Hilsen Lene.

  2. #22
    ingeborg Gæst
    Jeg er så glad fordi :

    Jeg lige har bestilt lækkert håndspundet samojedeuld

  3. #23
    krumme Gæst
    Jeg er glad fordi:

    -Jeg har en dejlig mand, der altid har været der for mig.

    -Jeg har to skønne unger- en dejlig teenagesøn, som er en mild og god dreng med midlertidige vredesudbrud En skøn, fræk syvårig datter, som hver morgen sender mig det mest vidunderlige tandløse smil og gør mig blød i knæene.

    -Jeg har en dejlig familie og skønne venner.

    -Jeg har kreativ mor, som har givet den egenskab videre til mig. Så jeg keder mig aldrig.

    -Jeg har- trods sygdom- et positivt sind og lidt overskud til at hjælpe andre, hvor det er muligt.

    -Jeg har fundet dette skønne forum- og alle I vidunderlige, humoristiske rokkere.

    -Jeg kan mærke forårets komme.


  4. #24
    lillebi Gæst
    Jamen jeg vil da også være med.
    Jeg er glad fordi jeg har verdens dejligste kæreste, nogle super dejlige børn, i det hele taget har jeg en dejlig familie.
    Og så er livet da bare skønt

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er så glad i dag fordi jeg endelig fik mig taget sammen til at rydde op i varmestueemnerne.(50)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg er glad, fordi jeg har en sød mor og en god og kær søster som jeg glæder mig til at holde ferie sammen med meget snart.

    Jeg er også glad, fordi jeg lige har været en tur i Vendsyssel og hygget mig sammen med 4 andre søde, sjove, rare og hyggelige rokkedamer det meste af en hel dag. Og nu skal jeg snart ind og finde min lille seng.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #27
    klasus Gæst
    Jeg er bare glad fordi jeg har fået lov til at mærke livet på både godt og ondt, så jeg kan mærke at jeg lever, hvilket absolut ikke er en selvfølge - og derfor ingen beklagelser over skavanker fra mig - jeg skulle jo have været død nu, hvis ikke kræften var opdaget i tide..............

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Jeg er bare så glad for at kunne vågne op hver dag og være forskånet for alvorlig sygdom...

  9. #29
    sannehh Gæst
    Jeg er glad for at jeg har verdens bedste og smukkeste datter.
    Jeg er glad fordi jeg har verdens bedste mand, som altid er sød til at hygge og bekræfte mig, og som altid står ved min side, lige meget hvad
    Jeg er glad fordi jeg har Frede, vores lille bomuldshund.
    Jeg er glad for at leve, jeg elsker livet
    Jeg er glad for at kommer ud på den anden side af depressionen, og endelig kan se lyset.
    Jeg er glad for at jeg har kreative evner
    Jeg er et glad menneske,
    jeg er glad for andre mennesker

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Som Sannehh skriver, er jeg også glad for at være kommet ud på den anden side af depressionen. Ydermere er jeg glad fordi medicin har stabiliseret min sygdom så meget, at jeg kan leve et næsten normalt liv.

    OG...
    Jeg er glad fordi:

    • Jeg har 3 skønne velfungerende unger på trods af at de er vokset op med en skør mor *griner*
    • Jeg fik mulighed for at få styr på mit liv, på alle områder
    • Jeg har de mest fantastiske skønne dyr og børn der hver dag gør mig glad
    • Jeg fandt Rokken, som har givet mig den gave at kunne gøre godt for andre, samt finde fællesskab og venskaber jeg ikke tidligere har oplevet PLUS udvide mine horisonter på håndarbejdsområdet
    • Jeg fik tilbudt et flexjob jeg i dag er fantastisk glad for


    HUSK AT SMILE OG VÆRE GOD MOD ANDRE - DET KOMMER IGEN PÅ ET ELLER ANDET TIDSPUNKT.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •