Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 35 af 35

Emner: jeg er glad fordi....

  1. #31
    minniesmor Gæst
    jeg er glad fordi jeg er blevet farmor til verdens skønneste lille prinsesse
    og
    jeg er glad fordi jeg har fødselsdag på onsdag hvor jeg holder åbenthus og der skulle efter sigende komme en masse mennesker som jeg holder af
    og
    jeg er glad fordi jeg lige er blevet færdig med at gøre rent i hele huset til min fødselsdag
    og
    jeg er glad fordi jeg nu kan nyde resten af dage med at være kreativ og bage nogle boller til Daniel kommer hjem

    knus Minniesmor

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Jeg er glad fordi:

    Jeg endelig efter 4 meget hårde år er blevet pædagog

    Jeg bærer rundt på enten en eller to små babyer til vores dejlige familie

    At jeg har en dejlig søn

    At jeg endelig har fundet den eneste ene

    Og sidst men ikke mindst fordi jeg er den som jeg er og fordi jeg får lov at vågne hver dag sund og rask
    Kig gerne forbi min blog

  3. #33
    olde66 Gæst
    Jeg er glad fordi, jeg har nogle super dejlige venner og veninder
    jeg er glad fordi jeg har en super skøn familie
    Jeg er glad fordi, jeg er medlem her på rokken
    Jeg er glad fordi, jeg har jordens dejligste kæreste og den allerbedste søn



  4. #34
    Elsebeth Gæst
    Jeg er glad fordi:

    - Min pencillin langt om længe er ved at gøre det den skal ...nemlig virke på den ONDE halsbetændelse jeg har haft raget til mig.

    - Min møgtrælse feber er væk...indtil videre ihvertfald.

    - Og så er jeg glad fordi min ældste søn's SFO-medarbejdere har givet os ret i at han ikke kan/skal starte i Alm. skole her til August og derfor i samarbejde med os , har visiteret ham til en specialklasse for børn med specielle behov.

    - Jeg har en eminent god Psykiater , som forstår mig fuldt ud når jeg forklarer hende hvordan jeg har det med den medicin jeg får, og allervigtigst , tager mig alvorligt.

    - Og sidst , men bestemt ikke mindst, min dejlige lille familie og de få, men meget nære venner og veninder jeg har og som altid er der for mig i tykt og tyndt.

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg er glad fordi vi endelig har besluttet os for at bestille nyt køkken, for vore SP-penge.
    Det gamle er slidt op, efter 28 år med mange børn i huset, og låger der er blevet åbnet et utal af gange hver dag.
    Så jeg glæder mig til uge 33, for så skulle alt gerne være på plads igen.
    Det bliver nemlig sat op i uge 32.

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •