Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 23456789 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 83

Emner: Venteværelse garnkurv 4500 Nyk. Sj sundhedscenteret

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    det er bare så super at vi kan sætte kurve op forskellige steder med strikketøj i ,
    jeg har aftalt med sind huset i skive( værested for psykisk syge på frivillig basis)
    at de får en kurv ned til dem og stå , når de engang i løbet af foråret flytter i nye lokaler hvor der er lidt mere plads, der er nemlig mange af damerne som sidder og nørkler lidt med forskellige ting de har med hjemmefra

  2. #52
    sssfaw Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Hvad printer I så ud og hænger på kurven/lægger ved?
    Ja det ville jeg også godt vide, jeg kan melde tilbage de ved min læge de synes godt om ideen og gerne vil have stillet en kurv op. Men jeg vil heller ikke bare stille noget dernede uden "grønt lys og mere info" herfra.

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Der burde stå en kurv på hver eneste DSB station - og ved busholdepladserne. Jeg hører tit at tog og busser ikke er koordineret med ankomst- og afgangstider, så der er mange der venter rigtig længe hver dag.

    Men det vil jo ikke kunne lade sig gøre i praksis, det var mere ønsketænkning.

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    4573 Højby

    Lægehuset er der sat en kurv op i fra dags dato
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der nogen der har fået spurgt nogen steder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så blev det næste halstørklæde færdig hals.jpg fra lægehuset på Sundhedscenteret i Nykøbing sj.

    Jeg kan se jeg ikke har fået svaret på spørgsmål i dette emne UNDSKYLD

    Med jeg har vedhæftet det skilt jeg binder fast på kurvene


    Her ligger folderne som jeg lægger i, så folk kan læse lidt om os http://rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=181
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #57
    nette strik Gæst
    ide har lige læst hele tråden igennem, jeg vil spørge min læge om der må stå en kurv hos ham, Ribe.jeg får taget en blodprøve hver 3 uge, er det ikke okay at kikke til strikketøjet med det interval.?

  8. #58
    Fedania Gæst
    Jeg har lige opdaget den her tråd, og synes det er en rigtig sjov idé - men virker det? Hvor meget kommer der ud af det - både garn og færdige halstørklæder? Forsvinder der noget fra kurvene?

    Jeg er lidt i vildrede omkring, om noget sådan vil kunne fungere i Ishøj - fordomsfuld som jeg er, er jeg jo bange for, at folk kan finde på at ta' garnet, pindene eller kurvene med hjem i stedet for at gi' et par minutters strikning til en god sag :(

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    jeg sidder og tænker på at nede på Herning bibliotek har de lige haft sådan noget "strik til giroen og pynt biblioteket i giroens farver" hvor der stod en kurv med garn pinde etc og det så da ud til at der blev strikket en pæn portion. Måske skulle man overveje det lokale bibliotek som et sted hvor der kunne stå en varmestuestrikkekurv? Evt kunne den stå et sted hvor man kunne sidde og strikke mens man holdt øje med sine unger på børnebiblioteket?
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det fungere heroppe fordi det er læge venteværelser hvor der er opsyn hele tiden og der bliver strikket de 3 steder vi har dem kørende nogen gange mere ander gange mindre, men vi må ikke hente dem hjem har vi fået besked på, dette fordi vi nogen gange tager dem på depotet for at lukke af og starte et nyt op.

    Jeg tror ikke det vil fungere på biblioteker
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 23456789 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •