Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 9 FørsteFørste 123456789 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 83

Emner: Venteværelse garnkurv 4500 Nyk. Sj sundhedscenteret

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det ene er næsten færdig, det andet tror jeg et barn har haft fat, så det er udskiftet igår med nye pinde og garn...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #42
    Tina Gæst
    De børn de børn.......
    Hvor vi dog elsker dem

    Det lyder godt, at der er gang i halstørklæderne.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg kan melde der nu er 3 færdig strikket halstørklæder fra venteværelses kurvene

    Her er det første halsk2.jpgmangler bare at hæfte ender men se hvor flot det tager sig ud på trods af der er mange hænder der har haft fat i det.

    De 2 andre ligger på depotet, så de kommer næste gang vi har digi med derned.

    Jeg har gjort den næste kurv paratstrikkurv1.jpg til et nyt sted vi skal finde, og der er startet 2 nye halstørklæder og sat på plads på de "gamle" steder.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Jeg synes altså bare at det er en super god ide, med de her venteværelseskurve Jeg har tit ærgret mig over at jeg ikke lige fik noget håndarbejde, når man har siddet der og ventet over en halv time

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her er den næste der er blevet færdig af venteværelse garnkurv halstørklædevv2-1.jpg , har lige fået hæftet ender
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #46
    Elise Gæst
    Hold da op - det har jeg aldrig set eller hørt om før - det er dog en fantastisk god ide....ville ønske der var det mange steder, hvor man sidder og venter....

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der et halstørklæde til hals2.jpg
    fra venteværelsernes garnkurve, der er straks startet et nyt op..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #48
    Elise Gæst
    Hvad printer I så ud og hænger på kurven/lægger ved?

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    I sidste uge, da jeg fulgte min veninde til samtale hos en fysioterapeut på sygehus nord, havde jeg også det halstørklæde med, jeg strikker i øjeblikket. En af de andre fysioterapeuter/ergoterapeuter blev nysgerrig og spurgte, hvad jeg strikkede. Jeg ventede på hende i ca. 30 minutter.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så blev det næste halstørklæde i kurven færdigvv.jpg , denne gang også fra sundheds centeret i Nykøbing Sj.
    Der er startet et nyt op
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •