Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 83

Emner: Venteværelse garnkurv 4500 Nyk. Sj sundhedscenteret

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    hvad med tandlæger, ældercenter "der kunne da godt være at der var nogle ældere et sted som sad og ikke viste hvad de skulle give sig til, og måske kunne være behjælpelig med at strikket et ret halstørklæde eller hue" ja hvad har man, nu er jeg kun tanke kreativ
    Lev livet vi har det kun til låns.

  2. #2
    cubik Gæst
    Det var da en kanon god ide

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kurvene fra sundheds centeret har været en tur til eftersyn på hoved depotet i dag, og de 3 halstørklæder der var i dem er blevet taget op og nye er startet op IMG_5634.jpg billeder af dem der strikket kommer senere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der lukket og hæftet ender på 1 hals tørklæde + et rør vi hentede sidst hals.jpg rør.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Haven har været rundt og hente de 3 kurve han har gang i, så de kan klare julemåneden IMG_6201.jpg så der blev hevet ikke mindre end 4 halstørklæder op af kurvene, nu skal de lukkes og der skal hæftes ender. Og nu er de klar til en omgang mere IMG_6203.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Et halstørklæde mere er blevet færdig IMG_6537.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har Staal siddet og hæftet ender og gjort de her 2 halstørklæder færdig fra Sundhedscenteret i Nykøbing Sj
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kurvene fra Sundheds centeret har igen været på "værkstedet " for at blive tømt og derefter startet op igen

    Så mange ender er der blevet hæft på de 2 halstørklæder ender.jpg pyha det var mig der fik "æren" denne gang

    Så var det om at få dem i gang igen ender2.jpg ender3.jpg så fik Jens*s lov til at kører op med dem igen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er hentet kurve til hoved depotet igen fra de 2 læge på sundheds centeret i Nykøbing sj. venteværelsekurv.jpg jeg var igen heldig at trække stoppe nålen, så der er hæftet ender og der er startet 2 nye op og de er kommet på deres plads i venteværelserne igen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    DSCN0033.jpg
    Udover halstørklædet fra Vig lægehus havde noget lagt et sjal og et halstørklæde i kurven. Tak til giverne.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •