Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 83

Emner: Venteværelse garnkurv 4500 Nyk. Sj sundhedscenteret

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Fedania Gæst
    Jeg har lige opdaget den her tråd, og synes det er en rigtig sjov idé - men virker det? Hvor meget kommer der ud af det - både garn og færdige halstørklæder? Forsvinder der noget fra kurvene?

    Jeg er lidt i vildrede omkring, om noget sådan vil kunne fungere i Ishøj - fordomsfuld som jeg er, er jeg jo bange for, at folk kan finde på at ta' garnet, pindene eller kurvene med hjem i stedet for at gi' et par minutters strikning til en god sag :(

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    jeg sidder og tænker på at nede på Herning bibliotek har de lige haft sådan noget "strik til giroen og pynt biblioteket i giroens farver" hvor der stod en kurv med garn pinde etc og det så da ud til at der blev strikket en pæn portion. Måske skulle man overveje det lokale bibliotek som et sted hvor der kunne stå en varmestuestrikkekurv? Evt kunne den stå et sted hvor man kunne sidde og strikke mens man holdt øje med sine unger på børnebiblioteket?
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det fungere heroppe fordi det er læge venteværelser hvor der er opsyn hele tiden og der bliver strikket de 3 steder vi har dem kørende nogen gange mere ander gange mindre, men vi må ikke hente dem hjem har vi fået besked på, dette fordi vi nogen gange tager dem på depotet for at lukke af og starte et nyt op.

    Jeg tror ikke det vil fungere på biblioteker
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    Jeg tror ikke det vil fungere på biblioteker
    måske ikke, men det har da fungeret ret fint i de sidste par måneder med det der "giro d italia-pynt-op-strik" biblioteket har haft kørende. Der stod tingene nær bibliotekarenes base, så på den måde var der lidt opsyn. Jeg har ikke lige mulighed for at passe en sådan kurv lige nu, men ellers var det vel også mest et spørgsmål om at spørge lokalbiblioteket hvad de synes....
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har haven hentet alle 3 kurve hjem for eftersyn

    Kurven fra Lægehuset i Højby
    hals2.jpgDer lukkes af og hæftes ender og der bliver syet et par blomster på som vi har en del af på hoved depotet, det er bare super, når der er noget der skal piftes op..
    Værsegod hals.jpg
    Ny opstart af det næste halstørklæde.. Haven har været nede med kurven og fik besked på at kurven har været savnet.

    Næsten kurv senere i aften
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har de næste 2 halstørklæder fået hæftet ender fra venteværelsekurve

    lny.jpg Gylling lægehuset Nykøbing Sj

    lh.jpg Højbylægehus 4573 Højby
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har den sidste af de 3 Haven har gang i været på eftersyn og startet op på en frisk igen , den her skal op på sundheds centeret i nykøbing Sj.

    kurv.jpg om ca 3 måneder så er den nok færdig.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •