Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 68

Emner: Embird oversat til dansk

  1. #51
    Lise Lund Andersen Gæst
    Tusinde tak skal du have KlaSus.... det var lige nøjagtigt det jeg havde brug for at vide :-) Jeg arbejder lidt videre... Og sparer penge sammen *GGG* har jo lige investeret i maskinen, så det må nok vente lidt med programmer...

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Embird dansk oversættelse??????+

    Hejsa
    Er der nogen som kan hjælpe, jeg har lige købt embird fordi jeg havde hørt det var blevet oversat til dansk.
    Men hvor finder jeg hjælp på dansk, lige nu er det programmet som vises på dansk, al hjælp står på engelsk
    hilsen
    annlin

  3. #53
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annlin Se meddelelser
    Hejsa
    Er der nogen som kan hjælpe, jeg har lige købt embird fordi jeg havde hørt det var blevet oversat til dansk.
    Men hvor finder jeg hjælp på dansk, lige nu er det programmet som vises på dansk, al hjælp står på engelsk
    hilsen
    annlin
    Hvis du lige har købt er det version 2008/9 og så kan du allerede vælge det danske sprog - Hvis du ikke allerede har valgt det under installationen, starter du programmet, vælger Option i topmenuen, og Language, derefter klikker du på dansk, og derefter er dit program på dansk.

    Skulle du have problemer eller spørgsmål er du altid velkommen - jeg er hende der har oversat programmet for Embird-folkene og kender programmet rimeligt godt.

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Embird

    Hej
    Jo det er det nyeste Embird jeg har kjøbt og programmet er sat til dansk. og menuer som vises når jeg åbner program er på dansk men hvis jeg går i mappen hjælp kan jeg ikke få den víst på dansk men den er måske ikke oversat.
    Hilsen
    Annette

  5. #55
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annlin Se meddelelser
    Hej
    Jo det er det nyeste Embird jeg har kjøbt og programmet er sat til dansk. og menuer som vises når jeg åbner program er på dansk men hvis jeg går i mappen hjælp kan jeg ikke få den víst på dansk men den er måske ikke oversat.
    Hilsen
    Annette
    Puha - Nu piller du ved min dårlige samvittighed - nej så langt er jeg ikke nået (skulle have haft lavet det sidste efterår.... men det er en af grundende til at jeg gør det uden beregning, så er deadlines ikke så hårde!)

    Hvis du har noget specielt du gerne vil have forklaret nærmere, så sig til, for så ta'r jeg fat i netop det du mangler - Det er heller ikke så "kedeligt", som at starte fra en ende af.

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Embird

    Hej KlaSus
    næ jeg er hel grøn og ikke god til engelsk, og da jeg prøvede programmet troede jeg at det danske sprog blev låst op når jeg betalte, nå men så må jeg jo bare prøve mig frem og bruge Google oversæt. det er jo meget billigere end 4D broderiprogrammet som godt når har dansk brugsanvisninger.
    Dem kan jeg måske støtte mig til også.
    Hilsen
    annlin

  7. #57
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annlin Se meddelelser
    Hej KlaSus
    næ jeg er hel grøn og ikke god til engelsk, og da jeg prøvede programmet troede jeg at det danske sprog blev låst op når jeg betalte, nå men så må jeg jo bare prøve mig frem og bruge Google oversæt. det er jo meget billigere end 4D broderiprogrammet som godt når har dansk brugsanvisninger.
    Dem kan jeg måske støtte mig til også.
    Hilsen
    annlin
    Annlin, hvis du ikke allerede har gjort det, så synes jeg at du skal hente den gratis Embird Tutorial Plug-in her http://www.embird.com/sw/embird/tutordown.htm det er billedserier og er dem jeg er i gang med at oversætte først. Skulle der nu være en af dem, du gerne vil have en oversættelse til, så giv mig et praj, så bli'r den side hevet frem før andre.

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    embird

    Hej Klasus

    Jo tak for hjælpen, jeg har hentet de der billeder, og de er instaleret i Embird . Men hvordan bruger jeg dem. kan godt bruge en brugsanvisning på dette inden der går helt koks i mit hoved.

    PS. har lån en CD af en bekendt med vidioer,om embird tror den kan hjælpe mig på vej selv om det er på engelsk.,
    Hilsen
    nnlin

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21
    Hej igen
    Har lige fundet ud af at det er brugsanvisningen på engelsk den har jeg i PDF fil og oversat på Google, skal bare have det sat sammen med billederne. Men du har da givet mig en hjælp ved at jeg fra den side du henviser til kan kopiere ned i Word så kan jeg sætte den oversatte tekst ind regner jeg med nu vil jeg se om det giver mening.
    jeg skal på natarbejde så nu har jeg noget at holde mig vågen til
    Hilsen
    Annlin

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Jeg har læst en mængde indlæg om Embird. Kan nogen - eller specielt du KlaSus - fortælle mig lidt om forskelle mellem Embird og f.eks Berninas V4. Skulle jeg være så heldig, at der også er nogen der kender V3 og kan fortælle mig om forskellen her, ville det være super. Jeg har mistet mine grønne dongle til V4 og skal anskaffe nyt program, da man ikke vil fremskaffe en ny dongle hos Bernina. (Den blev stjålet i Italien - men jeg har stadig programmet) - uden dongle kan det dog ikke køre. Broderiet ligger dog lidt stille her i sommervarmen, så den endelige beslutning tager jeg nok først en dag med dårligt vejr. Tak for alle de gode indlæg.
    Hilsen
    Birte

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •