Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 68

Emner: Embird oversat til dansk

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    ahaaaaa!

    Hej Klasus!
    Aha, så der lærte jeg allerede noget. Hm, ved du om der er nogen der holder kursus i embird? jeg syntes der er rigtig meget at læse, og så taber jeg ligesom gnisten. Men nu er det købt og så skal jeg sørme også lære det at kende.
    Hilsen Grethe

  2. #42
    klasus Gæst
    Nej det ved jeg desværre ikke, men mit tilbud om uge 9 står ved magt.

  3. #43
    jannie Gæst
    Nu må jeg høre hvad det program er til Kan man bruge det til alle symaskiner ?? altså broderi maskiner

  4. #44
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    Nu må jeg høre hvad det program er til Kan man bruge det til alle symaskiner ?? altså broderi maskiner
    Ja Jannie, det er et helt uafhængigt program

  5. #45
    jannie Gæst
    tak Klasus for det lyder godt nok spændende jeres snakke om det
    jeg vil da undersøge lidt om det program så Det kan være jeg kan ønske mig det en dag

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    Du kan gå ind på deres hjemmeside!

    Hej!
    Du kan gå ind på embirds hjemmeside og hente et gratis prøveprogram ned, det kan du så bruge i 30 dage eller 100 timer hvad der nu kommer først. Og så kan du jo bedømme om du syntes om det.
    Hilsen Grethe

  7. #47
    kreativtøs Gæst

    oversættelse fra engelsk til dansk

    Hej

    Her lige et tips. Kopi`er teksten ind i google oversættelseprogram. Det gør jeg selv - det er meget let.

  8. #48
    the_dane Gæst
    embird er et godt program.
    men der er mange ting at sætte sig ind i.
    Jeg har basic, sfumato, studio, iconizer, font etc.

  9. #49
    Lise Lund Andersen Gæst

    Spørgsmål Hjælp til Embird

    Hejsa alle i søde og venlige mennesker

    Jeg er helt grøn i dette maskinbrodering, fik min første maskine i sidste uge... (en singer futura CE-150) Jeg har så småt været ved, at lave nogle broderier på den og dette går ganske fint, det er en meget nem og "idiot-sikker" maskine, også programmet, der var med til maskinen fungerer fint, det kan skifte farve, størrelse, rotere og indsætte bogstaver.

    MEN.... jeg vil rigtig gerne udfolde mine kreative sider og selv lave broderier helt fra bunden, altså "tegne" og så trylle om til et broderi, som min maskine kan lave...

    Jeg har hentet en Demo-version ned på Embird 2008, basis programmet, så her kommer mit spørgsmål, hvilke/-n plug-in skal jeg også have for, at kunne "tegne" broderier selv???
    (jeg skal jo selvfølgelig først købe basis programmet)

    Og, er dette Embird virkelig det bedste program til prisen (har jo set programmer til 8.000-12.000 kr.) og her er Embird jo fantastisk billig i forhold til de andre... Men kan det alt det jeg vil få brug for???

    Håber i kan få tid til at svare, her midt i alt vinter nørklerierne
    Lise

  10. #50
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Lise Lund Andersen Se meddelelser
    Hejsa alle i søde og venlige mennesker

    Jeg er helt grøn i dette maskinbrodering, fik min første maskine i sidste uge... (en singer futura CE-150) Jeg har så småt været ved, at lave nogle broderier på den og dette går ganske fint, det er en meget nem og "idiot-sikker" maskine, også programmet, der var med til maskinen fungerer fint, det kan skifte farve, størrelse, rotere og indsætte bogstaver.

    MEN.... jeg vil rigtig gerne udfolde mine kreative sider og selv lave broderier helt fra bunden, altså "tegne" og så trylle om til et broderi, som min maskine kan lave...

    Jeg har hentet en Demo-version ned på Embird 2008, basis programmet, så her kommer mit spørgsmål, hvilke/-n plug-in skal jeg også have for, at kunne "tegne" broderier selv???
    (jeg skal jo selvfølgelig først købe basis programmet)

    Og, er dette Embird virkelig det bedste program til prisen (har jo set programmer til 8.000-12.000 kr.) og her er Embird jo fantastisk billig i forhold til de andre... Men kan det alt det jeg vil få brug for???

    Håber i kan få tid til at svare, her midt i alt vinter nørklerierne
    Lise
    For at kunne design/tegne selv er du nødt til at have det plug-in der hedder Studio hvor du får Sfumato med, som er fantastisk til at skabe syede portrætter efter. Hvis du også vil have muligheden for korssting, skal der Cross Stitch til, også her kan du selv designe fra bunden (eller ud fra et indscannet billede). Og hvis du vil kunne anvende alle de skriftyper du har adgang til på din PC, eller henter på nettet, skal du have Font Engine, men du kan også vælge at "nøjes" med Alfabeter (som er de eneste, jeg ikke har). Sidst, men for mig ikke mindst, er der Iconizer, som gør, at man kan se billed-ikoner af alle sine møstre direkte i "denne computer" og dermed ikke nødvendigvis behøver at åbne Embird hver gang.

    Hvis du går ind på denne side http://www.embird.com/sw/embird/estudio.htm er der ca. midt på siden til venstre, en lille film, der kort viser brugen af frihåndstegning.

    Jeg tror, at hvis man ikke er god til at tegne direkte på PC'en, vil det være en god ide, at lave sin tegning på papir, og derefter scanne den ind. Herefter er der flere forskellige muligheder både i Studio og Cross Stitch, som jeg synes er rigtig spændende.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •