Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 68

Emner: Embird oversat til dansk

  1. #31
    Piaanita Gæst
    Hejsa
    Hvor er det godt gået med sådan en oversættelse.
    Vil lige fortælle at den nye opdatering til embird er på dansk wauw helt famtastisk. Man skal lære programmet at kende på en helt nye måde. ;-)

  2. #32
    klasus Gæst
    Nej, hvor er det dejlig at høre, at der er nogen der har glæde af den oversættelse.

    Det er nemlig mig, der ganske frivilligt har sat mig ned og oversat programmet og sendt det til udviklerne af samme.

    Det var ikke meningen at jeg skulle tjene på det, men jeg må indrømme, at jeg har fået opdateringerne uden beregning - jeg havde bestilt dem via en betalingsside (med overførsel af penge) men fik en meget bestemt mail fra udviklerne om, at det ville de i hvert fald ikke have, så de sendte hermed min nye licens og at betalingen var annulleret.

    Det var egentlig meningen at oversættelsen af hjælpefilerne skulle have være færdige her i løbet at efteråret, men døgnet havde lige pludselig kun 24 timer, mod de 34 jeg havde bestilt!

    Super - at der er nogen der er glade for det arbejde man har gjort - det var præcis det der var formålet, så det varmer ekstra at få det at vide.

    *241*

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    embird på dansk

    Hej Klasus!
    Kan du fortælle mig hvor jeg finder embird oversættelserne? jeg har netop købt embird på den side du tidligere har henvist til, og jeg sparede en hel del ved det, men den er jo på engelsk, så jeg ville jo gerne have den danske manual.
    Hilsen Grethe

  4. #34
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Gretchen Se meddelelser
    Hej Klasus!
    Kan du fortælle mig hvor jeg finder embird oversættelserne? jeg har netop købt embird på den side du tidligere har henvist til, og jeg sparede en hel del ved det, men den er jo på engelsk, så jeg ville jo gerne have den danske manual.
    Hilsen Grethe
    Hej Grethe!

    selve manualen er kun 1/3 færdig - Rokken kom liige i vejen - både forummet og det at jeg også er begyndt at spinde selv

    Jeg går ud fra at dine menuer er danske, da jeg har afleveret oversættelse af disse, og er der derfor noget hvor du kan se, at der ligger en engelsk forklaring, så giv mig et praj, for så får den første prioritet i oversættelsen, og udsendt direkte til brugeren/-erne, hvilket jeg allerede har OK for hos udviklerne af programmet.

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    nøøøøøøøø, j

    Hej Igen!
    Altså jeg købte det igår, og jeg har endnu ikke fået sat det ind i mit system. Jeg har lige modtaget en mail med mit password. Så jeg skal finde ud af det her iaften. Jeg ved ikke helt hvordan jeg gør det men det må jeg jo finde ud af. Jeg troede at det var sider man kunne hente ned fra nettet. Men de er altså koblet til selve programmet?
    Hilsen Grethe

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    Så fik jeg det installeret

    Hej!
    Så fik jeg endelig installert embird, men hold da op det er anderledes. Jeg er igang med at prøve mig frem i programmet sfumato. ER der nogle af jer der kan anbefale en rigtig god manual? for jeg syntes det virker lidt uoverskueligt lige nu.
    Hilsen Grethe

  7. #37
    klasus Gæst
    Har du kigget under hjælp - Der ligger nogle - godt nok på engelsk - billedserier, som måske kan hjælpe lidt.

    Jeg ved at der ligger en del videoer rund om i de forskellige grupper, bla. på yahoo, men da jeg ikke længere er medlem i nogen af dem, kan jeg ikke tjekke det.

    Finder jeg ud af mere, lover jeg, at du nok skal høre fra mig.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    tak tak

    Hej Klasus!
    tak skal du have. Jeg går igang med at surfe lidt rundt.
    Hilsen Grethe

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    Er de to hunde lavet i embird?

    Hej Klasus!
    Jeg jer er jo nærmest nyfødt i dette embird, og har endnu ikke rigtig haft tid til at sætte mig ind i det. Men de to hunde er de lavet i embird? jeg syntes kun jeg kan lave sting der render rund som små "åer" ind og ud og op og ned. Men på hundene ligner det jo rigtig pels hvordan gør du dog? Det er jo præcis sådan jeg gerne vil lave det.
    Hilsen Grethe.

  10. #40
    klasus Gæst
    Ja, de er lavet i Embird - og stingene ER små åer - der hvor det måske ikke rigtig vil lykkes for dig, er nok at du ikke har valgt baggrundsfarve - Dvs. hvis du har en hvid baggrund og der er meget hvidt i dit motiv, vil der ikke være ret mange sting, mens der vil være rigtig mange, hvis du har sammen motiv på en sort baggrund.

    Her er et lille eksempel på to andre hunde


    Hvis du kan vente så længe, har jeg ferie i uge 9 og skal være græsenke tirsdag og torsdag, så er du velkommen til at komme en tur, så kunne vi kigge på det sammen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •