Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 68

Emner: Embird oversat til dansk

  1. #21
    klasus Gæst

    Embirdoversættelse

    Ups... Tak til Snoopy - der var lige et flueben for meget i min profil - det er rettet nu!

    Jeg bli'r altså helt forlegen over alle jeres roser!

    Jeg kan sige allerede nu, at alle der er interesserede vil kunne få min oversættelse, uanset om I har 0 eller alle plug-in - Men, før alle får den, vil jeg gerne have et par andre øjne til at kigge på det, for når man sidder og kører derudaf over flere aftner - så kan det altså ske; at man pludselig kalder tingene noget andet! Men Grethe har meldt sig, og jeg har sendt en PM til dig, Grethe - Hvis der er en mere ville det være dejligt!

    Et spørgsmål: Floating Stitch (flydende) er oversat med springsting og Running Stitch med løbesting - Er det noget sludder?

    Nå - oversættelsen kalder (men jeg kigger med her i baggrunden)

    Hilsen Klasus

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    07 Mar 2007
    Geografisk sted
    Frederikssund
    Indlæg
    29
    Hej Klasus

    Jeg er også meget interesseret i en oversættelse, der er utroligt dejligt, du vil bruge tid på det. Jeg glæder mig allerede.
    Hilsen LHH

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    05 Feb 2007
    Geografisk sted
    4571 grevinge
    Indlæg
    10
    hej klasus
    jeg glæder mig til du er færdig med den danske oversættelse jeg har fået penge af min mand i jule gave til embird men har ikke fået købt endnu da det er en stor opgave at gå igang med når man som mig ikke forstår sprog så stor ros til dig ikke kun at du oversætter men at det går så hurtig så jeg venter spændt jelva

  4. #24
    klasus Gæst

    Køb af embird...

    Hej Jelva -

    Jeg skynder mig meget - så meget at jeg har måttet køre et nyt tastatur i dag - det gamle brød sammen i går

    Hvis du ikke har købt programmet endnu, så vær lige opmærksom på, at det er billigere på http://www.secretsof.com end på Embirds egen hjemmeside - og husk at dolleren er historisk lav i øjeblikket!

    Og til jer allesammen - jeg regner med at blive færdig med menuerne i løbet af weekenden samt en beskrivelse af hvordan man kan få de danske oversættelser til at virke - Så kom bare an - min PM skulle virke nu!

    Hilsen
    Klasus

  5. #25
    klasus Gæst

    Oversættelsen er færdig!

    Jeg skal skynde mig at sige, at der er ikke andre end mig selv der har testet....MEN - jeg har oprettet en mailadresse

    broderi@klasus.dk

    hvor alle interesserede kan sende mig en mail for at få de oversatte filer og beskrivelse af hvordan de skal indsættes i programmet, for da dansk ikke findes har det været nødvendigt at bruge et af de andre sprog (Jeg har brugt hollandsk - så kan man stadig vælge fx engelsk eller tysk hvis der skulle være "mystiskheder").

    Denne adresse vil jeg også gerne have at dem, der får filerne fra mig, skriver til med eventuelle rettelser, så vi kan få et superprogram, der er til at forstå.

    Samtidigt har jeg skrevet til Embird og tilbudt dem filerne (så de kan rette det sidste til) kvit og frit mod at alle danske brugere kan få disse uden beregning.

    Hilsen og på genhør
    Klasus

  6. #26
    piafyn Gæst
    Tusind tak Klasus - så skal der leges.......

  7. #27
    Mosterkoster Gæst
    Klasus, jeg er fuld af beundring over det store arbejde du har lavet.
    Det er da fantastisk.


  8. #28
    Elsebet Gæst
    Du får også lige et stort TAK som du også fik via mail.
    Jeg håber min veninde får mere gang i hendes broderier med Embird på dansk.
    Det er ikke nemt for mig og en anden broderipige at hjælpe hende, da vi begge har 4D Professional.

  9. #29
    klasus Gæst

    Dansk Embird

    Hej igen!

    Jeg er glad for at I kan gøre brug af min oversættelse.

    Jeg kan fortælle, at Embird-folkene har taget godt imod min forespørgsel, og at de er i fuld gang med at tilpasse programmet så dansk bliver et af standard sprogene, og de har lovet mig at dette kommer ikke til at koste brugerne noget!!

    En af grundene til at jeg er sikker på, at de er i fuld gang er, at jeg flere gange dagligt lige modtager en lille fil eller et par sætning de mangler

    Jeg skal nok sige til når de er klar - men indtil da håber jeg, at I får glæde af de "ord" i har fået - og lad mig endelig høre hvordan det går!

    STORT Påskeknus
    Klasus

  10. #30
    Mosterkoster Gæst
    Hvor er det bare flot, at du sådan får endevendt en hel afdeling, og så kommer det mange mennesker til gode. Bliv du endelig ved med at holde os opdaterede. Jeg synes i hvert fald at det er spændende at følge med i, og jeg bruger slet ikke embird. Har ikke så fin en maskine.

    Du skal have

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •