Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 68

Emner: Embird oversat til dansk

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt du har overskud til det, og sikke nogle herlige vovser
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    piafyn Gæst
    Kan kun bifalde det de andre siger - hatten af for at du kaster dig ud i det. Umiddelbart synes jeg jo det lyder som et kæmpe arbejde....

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    ihhhh, hvor vi glæder os, du er bare en knag.
    Hilsen Grethe

  4. #14
    Elsebet Gæst
    Har lige mødt en sød pige her i Viborg som bruger dette program. Jeg vil super gerne glæde hende med en dansk udgave, men min sprogsans kan desværre være på et frimærke.

    Hvor er det fantastisk at du har lyst til at lave så stort et stykke arbejde. Jeg har en dansk manual til mit program, som jeg tager et stykke ad gangen og følger til punkt og prikke. Tør slet ikke tænke på hvis jeg også skulle oversætte. Så var jeg stort set ikke kommet igang.

  5. #15
    dianagissing Gæst
    hejsa
    ej det lyder da bare skønt så kan det være man kan få brugt sit program noget mere,og ja det er skønt der er en der orker at sidde og oversætte
    mvh dianagissing

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    Nej hvor bliver din datter da glad-hvor er de bare flotte,og på den måde kan hun jo have de "store" hunde med i en lille taske-super
    jeg venter lige så spændt som de andre,på det kæmpe store projekt,du der er gået igang med,kunne man da bare selvmen den går ikke.
    Mvh. Else M

  7. #17
    klasus Gæst

    Hjælp til test..

    Hvor er I søde alle sammen!
    Er der nogen af jer, der har mod på at være testpilot, før jeg udsender til alle og starter på oversættelse af selv dokumentationen/manualerne - Det kunne nemlig meget let være noget sludder, noget af det jeg har fået oversat til - I menuerne handler det om ca. 7000 ord/sætninger!
    Hvis et par af jer ville melde sig ved at sende mig en PM - gerne nogen, som har en eller flere plug-ins - vil jeg blive meget taknemmelig

    Hilsen - Klasus

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Hej Klasus!
    Jeg kan ikke sende PM til dig, den vil ikke tage den, men du kan sende til mig, jeg vil gerne være prøveklud
    Hilsen Grethe

  9. #19
    priyanka Gæst
    Bebe Klasus, jeg vil også meget gerne be om den danske udgave, jeg kan ikke det engelske særlig godt, tak for det store arbejde som det helt sikkert er, godt gået

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Skanderborg
    Indlæg
    10
    Jeg har kun basic delen, men hvis det er den, du har oversat noget fra, vil jeg også gerne teste.
    Der står, du har fravalgt at få pm.
    Rokkehilsen Snoopy

Side 2 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •