Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 7 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 68

Emner: Embird oversat til dansk

  1. #1
    oliver s Gæst

    Spørgsmål Embird oversat til dansk

    Hej vakse piger her på Rokken.

    ER der mon nogle af jer, som har en eller lavet en oversættelse til dansk på det program som hedder Embird, for jeg syntes at det er meget svært når det hele står på engelsk.

    Mange hilsner en flittig læser på Rokken

    Oliver S

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    05 Feb 2007
    Geografisk sted
    4571 grevinge
    Indlæg
    10
    hej
    den vil jeg også gerne være med på hvis nogle har venlig hilsen jelva

  3. #3
    Bjørg Hilde Gæst
    Hei
    Jeg har ingen oversettelse hverken til norsk eller dansk (tror ikke det finnes), men jeg arbeider innimellom med å oversette små deler. Dersom det er noe spesielt dere lurer på, kan jeg prøve å hjelpe dere. Jeg har hatt programmet i mange år, og har flere forskjellige veiledninger som jeg bruker (alle på engelsk). Har også holdt litt kurs i programmet, så hvis det er noe dere lurer på, må dere bare gi beskjed.
    vennlig hilsen bjørg hilde, norge

  4. #4
    klasus Gæst

    Har du hentet tutorial (vejledning) til embird?

    De findes her: http://www.embird.com/sw/embird/tutordown.htm og kan frit hentes. De er godt nok også på engelsk men er nemme at forstå!
    Jeg har lige kigget lidt på sprogfilerne, og kunne godt finde på at oversætte, men det kræver lige, at jeg får en dags tid til overs, men hvis, skal jeg nok sige til

  5. #5
    the_dane Gæst
    Jeg kender også Embird godt. Så hvis der er noget specielt så spørg.
    Der findes ingen oversættelser af programmet til hverken dansk, norsk, svensk eller finsk :)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Skanderborg
    Indlæg
    10
    Hvis nogen laver en dansk oversættelse, vil jeg også gerne have den.
    Hvor meget af den engelske har I printet ud - alle 200 sider eller??

    Snoopy

  7. #7
    klasus Gæst

    Oversættelse er i gang

    Jeg har set lidt på det her til aften, og menuer mv. i selv programmet er lige til at gå til, så forhåbentlig når weekenden er ovre, vil jeg kunne give jer de oversatte filer.
    Mht. manualerne - så vil det altså tage lidt længere tid!

    Men nu ka' øvnene ik' mer - så go'nat....

  8. #8
    klasus Gæst

    Embird studio 2006 er nu oversat

    Så lykkedes det at komme igennem den første del - og jeg har opdaget, at jeg faktisk er startet bagfra - men det fungerer! Samtidigt er de små indbyggede træningsvideoer "hægtet" direkte på programmet, og det betyder at de udtryk der bliver anvendt i videoen også er danske.
    Jeg er gået i gang med næste ombæring, så I må gerne meddele mig om I er interesserede - Men HUSK jeg tør ikke love hvornår det hele er færdigt - Jeg skal jo også nå at brodere lidt ind imellem Jeg har nemlig lovet min datter en overraskelse næste gang hun kommer hjem - Hun savner sine hovedpuder (hundene) så nu får hun disse to
    Buffy.jpg

    Daisy.jpg

    Hilsen Klasus

  9. #9
    Mosterkoster Gæst
    Hvor er det bare fantastisk at du har lyst til at lave så stort et arbejde.

  10. #10
    oliver s Gæst
    Hej Klasus

    Der er bare fantastisk at du vil hjælpe med det.

    Mange hilsner

    Oliver S

Side 1 af 7 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •