Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: Lækkert halstørklæde " Anni´s attic"

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124

    Lækkert halstørklæde " Anni´s attic"

    Idag er der et super lækkert hæklet halstørklæde på Anni´s Attic, free patterns of the day. Meget luftigt med hjerter, rigtigt sødt!

    I kan se det her: http://www.anniesattic.com/free_pattern_day/index.html

    Skulle der være nogle der først ser denne tråd i morgen, så har jeg opskriften liggende.

    Opskriften er på engelsk, men jeg vil arbejde på at oversætte den i løbet af dagen

    Om Anni´s Attic, vil jeg sige at den ligger under mine foretrukne. Jeg er inde og se hver dag, om der nu er noget lækkert. Nogle dage er der SUPER søde ting, som idag.. andre dage er der noget mærkeligt og fesent noget.
    Men det er helt klart værd at tage et kik på
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  2. #2
    Tina HM Gæst
    Sikke et sødt tørklæde.
    Må jeg bede om opskriften?
    Tak.
    Hilsen
    Tina

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Nej hvor er det supersødt. Nu har jeg også lagt Annies Attic ind i foretrukne. Men jeg vil forfærdelig gerne have den danske oversættelse hvis du vil dele den med mig?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    17 Dec 2008
    Geografisk sted
    Jelling
    Indlæg
    27
    Hvor er det bare super sødt! jeg vil da egentlig også gerne have en oversættelse :)

  5. #5
    annedav Gæst
    hejsa
    Hvis det er muligt, vil jeg gerne hvis jeg må få en kopi af denne opskrift ( helst med dansk oversættelse), det er et virkelig flot mønster, tror godt det kunne bruges til et babytæppe

    hilsen annedav

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Mar 2007
    Geografisk sted
    Tårnby (Amager)
    Indlæg
    37
    Orv, hvor er det bare sødt, så ja tak jeg vil også meget gernebede om at få en oversættelse tilsendt, hvis det kan lade sig gøre.
    Jeg var selv inde og kigge efter en oversættelse af noget der driller, også faldt jeg lige over din søde henvendelse og den kan jeg ikke stå for


    -Jeannette

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Jeg vil også meget gerne med på listen over dem, du sender oversættelsen til . På forhånd SUPER tak.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Hvor er det bare flot.
    Jeg vil også gerne have en oversætelse.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, det er et sødt halstørklæde. Det ser ud som om det skal hækles i lange baner.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Ja jeg nåede så ikke at oversætte den desværre.. min mor ringede om jeg ikke kunne hjælpe hendemed at ordne den ene fold hjemme på deres gård, og jeg er først hjemme nu.. med fingrene fulde af vabler, efter at have gået med en le hele dagen (det var noget stort, stærkt og selt ukrudt, som det andet ikke kunne tage).. PIV det var nok mange dage inden jeg kan strikke eller hækle igen :(

    Anyways.. jeg vil se om jeg kan få det oversat i morgen, ellers så må jeg tage halvdelen i morgen og resten torsdag aften.. Så hav venligst tålmodighed Jeg skal nok skynde mig.

    Hvis nogle af jer selv har mod på at prøve at oversætte har jeg smidt nogle helt gode links, samt et par oversættelser af hækle "maskebetegnelser" inde under "gratis opskrifter".. I skal bare gå ind under Anni´s Attic, og i besvarelse 2, ligger de alle sammen
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •