Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Embird - Overfør Designs til Diskette

  1. #1
    BrittaFJ Gæst

    Embird - Overfør Designs til Diskette

    Overfør Designs til Diskette

    1 - Åbn Embird, som starter i "Manager" vinduet.
    2 - Indsæt disketten i disk drevet.
    3 - I "Files:" boksen i højre side af skærmen vælges det design som du vil overføre til disketten. For at vælge et design, flyttes musepilen hen på filnavnet, hvorefter man trykker på venstre muse knap (Billede 1).

    OBS: Du kan vælge flere filer og overføre dem alle til disketten på en gang. Flyt musepilen til første design i "Files:" boksen i højre side af skærmen, tryk venstre museknap ned og hold den nede imens du trækker pilen henover de ønskede designs. Slip nu venstre musetast. (Eller hold “Ctrl” tasten nede på tastaturet imens du klikker på filerne enkeltvis.)


    4 - Flyt musepilen til "Files:" boksen i højre side og klik på højre muse knap for popup menu. Vælg "Copy Files to Clipboard" for at kopiere de valgte designs til udklipsholderen. Du kan også finde denne kommando i "Right Panel" menuen (Billede 2).

    5 - Vælg diskette drevet i højre side i "Drive:" boksen (Billede 3).

    6 - Flyt musepilen til "Files" boksen i højre side og klik på højre museknap for popup menu. Vælg "Paste Designs from Clipboard" kommandoen for at kopiere filerne fra harddisken til disketten. Du kan også finde denne kommando i "Right Panel" (Billede 4).

    7 - Embird vil så indsætte filerne på det valgte drev - i dette eksempel vil filerne blive overført til "A:" drevet.


    God fornøjelse
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40
    Jeg har lige læst din anvisning. Jeg har Embird som demo og er ved at finde ud af det. Nu ville jeg så gerne prøve at overføre et design fra min computer til min Bernina Artista 200. Jeg kan ikke se, hvor det er muligt. Kender nogen i dette forum denne mulighed?

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •