Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Besøg i vaskerummet

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Besøg i vaskerummet

    Dér havde jeg nær gjort i bukserne!

    For lidt siden kom jeg intetanende ud i vaskerummet og passerede hylden med den gamle gulvspand, som jeg meget sjældent bruger, da den pludselig begyndte at komme med dunkelyde og hvæse Jeg mener, hvis edderkopperne har nået den størrelse, hvor de er i stand til det, SÅ er jeg færdig med at komme i det rum

    Men det var selvfølgelig et pindsvin, der havde forvildet sig derind bag Hunden har været derhenne et par gange idag, men det har ligget stille inde bag spanden. Men nu var det godt nok knottent Så vi flyttede spanden og lod det være i fred. Så finder det vel vejen ud til regnormene igen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uha uha et uhyr.. håber det finder ud igen ,,,ellers må du have høtyven frem og skubbe til den.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Hihi sikke en oplevelse! Jeg husker en lignende oplevelse, hvor min ex og jeg var igang med en ombygning i en stald, og på et tidspunkt kommer han ind, helt oprevet og siger at han tror der ligger en grævling eller andet FARLIGT monster under noget hø, og han tør ikke flytte det, for monsteret hvæser og sprutter hver gang han rører ved høet. Så må mor her jo træde til, og bevæbnet med en greb går jeg derud og får høet vippet væk. Dér ligger så det farlige monster - ET PINDSVIN sammen med et ret stort kuld unger...fnis.
    Det blev ex mobbet temmelig meget med..... "pas nu på når du går ud i mørket, skat, at du ikke render ind i et farligt pindsvin!" ;))
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  4. #4
    lis ai Gæst
    Hi Godt det kun var et pindsvin.
    Jeg har en lignende oplevelse, da jeg arbejdede på et hospital:
    En af mine kollegaer skal pakke en nyankommen patients tøj ud og hænge i skabet. Min kollega kommer farende ned af gangen helt ude af den. For i patientens taske er et stort og frygtindgydende dyr dukket op. Vi er par stykker, der tager mod til os og går mod stuen for at indfange dyret.......
    en paryk! 20 år efter griner vi stadig af den historie

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hi Godt det kun var et pindsvin.
    Jeg har en lignende oplevelse, da jeg arbejdede på et hospital:
    En af mine kollegaer skal pakke en nyankommen patients tøj ud og hænge i skabet. Min kollega kommer farende ned af gangen helt ude af den. For i patientens taske er et stort og frygtindgydende dyr dukket op. Vi er par stykker, der tager mod til os og går mod stuen for at indfange dyret.......
    en paryk! 20 år efter griner vi stadig af den historie
    Hahahaha paryk-monsteret er løs....løb for livet
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for et godt morgen grin
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    symadammen Gæst
    Jeg har en anden historie som ikke er helt så hyggelig. Jeg arbejdede på laboratoriet på Gentofte sygehus hvor vi havde vores omklædningsrum + frokoststue med tilhørende tekøkken i kælderen. Vores nattevagter havde flere gange klaget over at de havde set rotter i gangen, men der var ikke blevet gjort noget ved det. Så en dag går en af pigerne ned før frokosten for at lave te inden frokostpausen. Hun tager dåsen med te ud af et skab under køkkenborden og vil så tage en æske med filtre men der ligger en "snor" ovenpå æsken. Idet hun tager fat i snoren bliver hun klar over at det absolut ikke er en snor men en rottehale. Hun skriger op og det lyder som om hun er blevet overfaldet - rotten forsvinder dog hurtigt men nu bliver der iværksat en større undersøgelse og det viser sig at der faktisk er masser af spor efter rotter. Efterfølgende bliver der sat fælder op og huller bliver lukket. Ja det var en værre redelighed og så på et hospital.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har du set noget til uhyret Zep efter den tid.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2010
    Geografisk sted
    8560 Kolind
    Indlæg
    32

    Uhyret under sofaen...!

    HI HI!
    Jeg har også en lille historie om et uhyre...
    Tilbage omkring 1990 arbejdede jeg på Kalø, hvor den daværende Vildtforvaltning holdt til i de gamle godsbygninger, med mange smukke rum og kringelkroge.
    Vi havde en rigtig sød dame, der kom og gjorde rent hver morgen, inden vi kontorfolk mødte på arbejde.
    En morgen kunne jeg høre støvsugeren oppe i mødelokalet, lige over receptionen, hvor jeg havde min plads.
    Efter noget tid undrede jeg mig over, at damen ikke blev færdig og kom ned, for så stort var rummet heller ikke...
    Derfor gik jeg op og kiggede... - Og mødte kun en støvsuger, der stod midt foran en stor sofa, med røret inde under sofaen, men ingen dame...??
    Slukkede for støvsugeren, og gik ned og tjekkede resten af huset, men hun var ingen steder...
    Noget bekymret ringede vi derfor hjem til hende... - Og så svarede hun selv telefonen...
    Hun kom IKKE tilbage, før vi havde fanget det uhyre, der holdt til under sofaen! - Det havde både hvæset og knurret af hende...
    Nu var det jo ikke vildtbiologer, der manglede, så de blev sat i arbejde med at finde ud af, hvad det kunne være...
    Og en lille uges tid efter fandt vi ud af, at vi havde MÅR!!!
    Det ekstra ironiske er så, at vi dengang rådgav folk, om hvordan de kunne skræmme mårer og lign. væk, og så havde vi selv...
    En på skødet... Og et i hænderne... Er den bedste slankekur jeg kender...

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det er da bare en sød, lille omvandrende nålepude. Da ikke et uhyre. Vi har også sommetider haft pindsvin i haven. Hos min mor har der sommetider boet et i laden, da der var katte. Det spiste lidt af kattenes mad og drak mælkevandet. Det kan være, at den tager nogle af de grimme dræbersnegle.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •