Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 108

Emner: Mutti -Nyt 12/8 2007

  1. #81
    mutti Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Er du tosset for et tæppe. Sikken en effekt du får frem i det tæppe. Glæder mig meget til at se det færdige resultat.

    Tager det ikke enooooormt lang tid at lave sådan et stykke håndarbejde ???
    Jeg hygger mig meget med det , startede for 1 måned siden.

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    16 Dec 2006
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    644
    du almægtige , sikken en masse klodsser

    du får simpelhen top karakter 10
    Med venlig hilsen Steffen

    Livet er ikke det værste man har - om lidt har Winnie klar .

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    Det er bare nogle helt fantastiske tæpper du laver. Det japanske er bare så FLOT, og det som du er i gang med er ikke mindre flot, sikken et arbejde og sikken en tålmodighed du må have.

    Jeg har lige været inde på din hjemmeside, og der støder man på den ene smukke ting efter den anden. Flotte dejlige bluser og skønne sjaler. Det shetlandske sjal er superskønt.
    de venligste hilsener fra
    hulda

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    At du dog kan holde styr på det Mutti ... for pokker det er flot.
    Har du tal på hvor mange firkanter du skal bruge...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79
    Nøøøj, det er flot. Beundrer din tålmodighed og evne til at holde styr på det hele.

    Tina

  6. #86
    mutti Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    At du dog kan holde styr på det Mutti ... for pokker det er flot.
    Har du tal på hvor mange firkanter du skal bruge...
    Nej jeg ved ikke hvor mange stykker der bliver syet sammen, men jeg har tænkt at jeg ville tælle dem, for jeg er blevet spurgt om jeg ikke ville sy et mere når jeg er færdig. Jeg har fået nogle stofrester, og det er meningen jeg kun må bruge de stofrester til det næste tæppe, lidt bunden opgave, men det bliver spændende.

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    02 Jan 2007
    Geografisk sted
    Åbyen v/ 9850 Hirtshals
    Indlæg
    94
    Det er godt nok nogle flotte ting du har lavet.

  8. #88
    Johannasdatter Gæst
    Sig mig lige, Mutti, tilskærer du alt på én gang? Og hvor meget tid tager det? Hvordan opbevarer du under arbejdsprocessen?

    Har selv fået mig en lille flamingoplade, hvor jeg kan sætte smålapper op og tage derfra alt efter hvordan arbejdet fremskridder... meeeen...
    synes lige at jeg vil spørge en erfaren quilter, hvis det ikkegør noget

    Johannasdatter

  9. #89
    mutti Gæst
    Jeg skære det og har i lang tid haft det delt op farve mæssigt i plastikposer, men nu har jeg fået nogle click bokse fra Prym som jeg kan havde det i. Jeg skære altid til et tæppe ad gangen, som jeg så syr. Men dette tæppe med klodserne, det syr jeg af rester så det er kommet lidt hen ad vejen. Men det var meningen at jeg bare skylle sy dem tilfældigt sammen, men hurtigt kom jeg ind i en rytme, så de er ikke helt tilfældigt syet på alligevel.
    Jeg tegner meget tit mine tæpper i mit EQ6 program, for så ved jeg hvordan det skal se ud, og så syr jeg efter det. Jeg har også brugt en flamingoplade til at se hvordan det kom til at se ud, men efter at jeg er begyndt at kunne tegne mønstrene i EQ6, så har jeg mest holdt mig til det. Så kan jeg også printe skabelonerne ud i den rigtige størrelse.
    Og så syr jeg rigtig meget af mine tæpper i sengen. Ja når jeg ikke har det så godt sidder jeg der og syr eller strikker.

  10. #90
    Ulla P Gæst
    Du gooooodeste - du er sandelig en flittigmyre.

    Og hvor er det altså nogle fantastiske ting, du får lavet.

    Jeg er vildt imponeret - og jeg synes, dine ting i Japansk Foldning er kolossalt flotte.

    Tasken til din veninde er da bare drøn flot - og dit båndbroderi er bestemt osse bare super flotte.



    Det tæppe, du har gang i nu - er jeg helt vild med!
    Er det på bestilling eller 'bare' til dig selv eller til videre salg, når det er færdigt?
    Hvis det skal sælges, stiller jeg mig lige forrest i køen!!!

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •