Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Ski-Wolle - strømpegarn

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    17 Nov 2008
    Geografisk sted
    4600
    Indlæg
    0

    Spørgsmål Ski-Wolle - strømpegarn

    Strikker af nogle rester jeg hentede hos Thomas' Mormor, som hedder Ski-Wolle 260m/100g 60/40. Passer til pinden 3 1/2.

    På banderolen står Altenburger Handarbeiten, og producenten er Shoeller fra Süssen.
    Det er rigtig dejligt lækkert at strikke med. Er der nogen, der ved, hvor man kan købe det?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Det kan du her:

    www.strikogsy.dk

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    17 Nov 2008
    Geografisk sted
    4600
    Indlæg
    0

    Smiler

    Mange tak skal du have.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg har lige strikket strømper i det, og det er ganske rigtigt lidt tykkere end andet strømpegarn, men så går det jo også hurtigere.

    Jeg synes godt nok de blev lidt "åbne" med pinde 3, så jeg har strikket på 2½, og de blev helt fine, synes jeg.

    Det er rart og hurtigt at strikke med.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    17 Nov 2008
    Geografisk sted
    4600
    Indlæg
    0
    Til mit strikkeri passer det med pinde 3 1/2 - det afhænger nok af, hvor fast man strikker.

  6. #6
    Thomas' mormor Gæst
    Strikker af nogle rester jeg hentede hos Thomas' Mormor, som hedder Ski-Wolle 260m/100g 60/40. Passer til pinden 3 1/2.
    Og jeg hentede garnet i Brønshøj hos Merete E, som havde fået det af Hundeuld, der har købt det på OLG markedet. Så havde det et kort ophold i siloen, for derefter at blive givet videre til Birte, som også er rigtig god til sokker og rester.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •