Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Hvad er bedst til strømper:

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Det er nemlig rigtigt jettefb. Vi MÅ ikke umiddelbart strikke andet end strømper af strømpegarn. Det lyder dejligt med turbo på pindene.

    Jette finder du ud af noget med farvesammensætning og har du strømpegarn nok? Ellers vil jeg gerne komme forbi dig lørdag eller søndag på vej til Odense. Ved ikke lige, hvad dag det bliver endnu.
    Rita jeg mangler ikke garn jeg har masser endnu. Og jeg har en del liggende af mit ejet som jeg også vil bruge.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Du behøver ikke sende. Vi kan kigge på det i næste weekend, hvis det er. Og husk, at INTET må sendes på Rokkens vegne uden det er aftalt med Hundeuld. D.v.s. at Rokken ikke dækker portoen, hvis det ikke er aftalt, men jeg tror du ved det Jette
    Jeg vil selv betale porto. Mit lille bidrag.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Det er bare helt ok. Lyder dejligt Jette.
    Knus Rita

  4. #14
    Thomas' mormor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jettefb. Se meddelelser
    Jeg vil lige høre ang. garn til sokker inden jeg strikker videre.
    Det garn jeg har til sokker til varmestuestrik hedder Steinbach Wolle sockenwolle. Det indeholder kun 20% uld og 20%Polyamid og 60%acryl. Så jeg er lidt forvirret når du Hundeuld, skriver at det skal være mindst 70% uld. Skal jeg fortsætte med at strikke strømper af det?
    Det er noget jeg har fået af varmestuestrikkelageret.
    Jette, jeg har strikket varmestuestrømper at dette garn. Jeg kan af gode grunde ikke fortælle hvordan de er at have på, men det er ganske udemærket at strikke af. Jeg prøver så vidt muligt, at strikke mindst et par sokker af varmestuegarnet jeg modtager fra Hundeuld. Så får jeg erfaring med garnet, som jeg kan "dele" med mine strikkere. Jeg ved ikke om Steinbach Wolle er med under "anmeld dit garn".

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Jeg har lige strikket 2 par strømper af Steinbach Wolle, med den fordeling af acryl og uld. Jeg glemte bare lige at tage højde for, at garnet er lidt kraftigere, end det jeg plejer at strikke af. Da jeg slog lidt færre masker op og strikkede på p. 3 istedet for 2½, som jeg plejer, så blev de ganske gode.
    Venlig hilsen Tessie

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Tak for svar Thomas`mormor og Tessie. Jeg er ved det andet par strømper i dette garn. Men jeg kom lige til at se hvad der stod på bandarolen. Derfor blev jeg i tvivl og skrev. Så jeg strikker videre.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •