Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 33

Emner: Dagens buket i juni

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt med sådan en bord dækning , håber i får nogle hyggelige timer med jeres gæster.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    lis ai Gæst
    Hvor er jeres buketter flotte Zep og Birgitma

  3. #13
    Viktoria Gæst
    Hvor er Jeres buketter dog flotte.

  4. #14
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Den er godt nok flot! God fornøjelse med gæsterne.

    Jeg havde vist for travlt, glemte helt at skrive det er nogle flotte buketter du har lavet.
    tak for rosen, vi har haft en rigitg hyggelig aften

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Vi skal have gæster, så jeg syndes der manglede noget på bordet, pistacia og chrysanthemum er købt, det andet er fra vores have.
    wau hvor i altså kan!! kanon flot!
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  6. #16
    jannie Gæst
    wau nogle flotte buketter óg dekorationer I kan lave
    Bare det var mig

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mange tak! Jeg synes, I allesammen skal drøne ud i grøftekanter og lignende og samle jer en håndfuld... Denne har datteren hjembragt fra vores længere cykeltur idag - og den er "blot" samlet...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Dagens buket havde jeg nær opgivet at vise billed af. Den er så 3-dimensionel, at den ikke er mulig at gengive fladt for mig...

    Men det er gamle æblegrene, som der er bundet et firkantet stativ af. Kaprifolie ranker er viklet omkring. Mine første forsøg på bladkræmmerhuse er med, lidt blomster fra Heuchera Rachel, blade fra Heuchera Plum Pudding og så blomsten i zentrum; en stor Bonderose, som forhåbentlig springer ud...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å ja grøftekanterne er flotte, vi så en mark i går med kornblomster -valmuer - maguritter - og korn, hvade desværre ikke fået foto apperatet med ..
    Zep det er bare vildt det der, glæder mig til at komme ind og se det hver dag...
    Sidst redigeret af hundeuld : 08-06-2009 kl. 11:01
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja Viktoria var også godt ærgelig over, at hun ikke kunne få Valmuer med i buketten - og at der var grøft imellem hende og kornblomsterne...

    Og så har jeg tilladt mig selv at lave morgendagens buket allerede idag. Imorgen skal jeg nemlig tidligt ud af huset og når ikke at binde noget...

    Denne har jeg været stor beundrer af, siden jeg så den første gang i en blomsterbindingsbog, som jeg købte for 3-4 år siden. Men den er så tilpas stor en udfordring, at jeg først nu prøver den for allerførste gang!

    Det er et blomstergardin af her let hule stængler (fra "ukrudt" såmænd), som er bundet sammen og hvori jeg har lavet huller til blomsterne. De skal vandes igennem andre små huller. Blomsterne i zentrum er Indisk Potentil og de øvrige fra førnævnte ukrudsplante.

    En rigtig primadonna af en "buket" - men sikken en effekt i et vindue!! Dén skal der øves meget med fremover.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •