Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Bernina 830

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sydfyn
    Indlæg
    37

    broderi program?

    Jeg er tæt på at købe en 830, men i tvivl om jeg skal investerer i broderi programmet. Er der nogle der har erfaring med det. Er det kun berninas eget program der kan bruges til maskinen eller virker andre også?

    Bettina

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Det kommer helt an på hvad du vil bruge programet til. Hvis du bare skal overføre motiver til maskinen, følger der jo et program med maskinen. Men vil du selv lave broderier skal du have et program at digitalisere i. Jeg har arbejdet lidt i pe design og meget i berninas designer plus. Bernina programmet er absolut det program jeg finder lettest at anvende.

    Hvis du køber et program skal du være opmærksom på at den kan gemme i art. format.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sydfyn
    Indlæg
    37
    Det er det program hvor man har mulighed for at lave egne mønstre jeg er interesseret i. Jeg kender mig selv godt nok til at vide at jeg ikke vil være tilfreds med ikke at kunne lave lige det jeg har i tankerne. Men det er jo ret mange penge der skal lægges, og jeg har ikke set det, og kender inger der har det.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    http://www.exnovodesign.com/Bernina_v6.html

    version 6 kommer om et par mdr. til danmark, men på denne side kan du se lidt af det den kan, og du kan også se noget om 830

    rigtig gode videoer - men ellers kan jeg sige med det du vil skal du have designer plus om det så skal være 5 eller 6 ja det kan komme and på prisen. Version 4 kan ikke køre i vista det kan 5 og 6 og ihvertilfælde 6 ern kan også køre i windows 7, mener jeg nu også man kan få en fil så 5ern kan.

    Men der er også andre programmer, Embird er der også mange der er glade for.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sydfyn
    Indlæg
    37
    FED! side tak for hjælpen.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    :) ja ikke og du vil ikke fortryde hverken maskinen eller programmet, hvis det er det du vælger.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sydfyn
    Indlæg
    37
    Så er maskinen kommet i hus , nu mangler jeg bare programmet, de siger efter 10 marts...

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    tillykke med vidunderet.
    du kan jo så starte med at få styr på artlink udgaven mens du venter ;) ja og så maskinen, der skulle nok være til et par timer eller 10 :)
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  9. #19
    PeterA Gæst
    Version 4 dongle kan ikke skaffes mere. Producenten fremstiller dem simpelthen ikke mere. Så det er faktisk ikke Bernina der ikke vil skaffe den.
    Drivere findes på www.aladdin.com under "support/download"
    Vh
    Peter

  10. #20
    PeterA Gæst
    Hvis det er model 830 man er interesseret i - så behøver programmet faktisk ikke at kunne anvende .ART-format. Model 830 benytter EXP format
    Vh
    Peter

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •