Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 51

Emner: Taske af plakater

  1. #41
    Molly Gæst
    Hej Lis ai, nogle super flotte tasker du har lavet. Jeg har været inde og se dit håndarbejde fra 2009, vil spørge dig hvordan syr du lynlåsen i.
    Hilsen Molly

  2. #42
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Molly Se meddelelser
    Hej Lis ai, nogle super flotte tasker du har lavet. Jeg har været inde og se dit håndarbejde fra 2009, vil spørge dig hvordan syr du lynlåsen i.
    Hilsen Molly
    Tak skal du ha`Molly.
    Det står faktisk i min tråd fra 2009. Men jeg syr lynlåsen på maskine, nål 90, fordi jeg er for doven til at sy den i hånden.
    K.h. Lis

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen Se meddelelser
    Er lige hjemvent fra en herlig ferie på Ærø,
    der laver de også tasker af landkort, jeg bemærket ar kortarkne
    var lamineret , hvad kan man ellers behandle taskerne med
    så de kan tåle lidt af hvert.
    Jeg har "malet" min taske (af avis-papir) i ikke-vandopløselig snedker lim... rigtig god overflade og vandafvisende..
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    2200
    Indlæg
    49
    Spændende. Jeg har nemlig også ledt efter god lim til at få overfladen på min (lavet af alm papir) til at blive ordentlig. Går du til en snedker - eller kan sådan noget lim købes i hobbybutikker?

    På forhånd tak :-)

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af dortes Se meddelelser
    Spændende. Jeg har nemlig også ledt efter god lim til at få overfladen på min (lavet af alm papir) til at blive ordentlig. Går du til en snedker - eller kan sådan noget lim købes i hobbybutikker?

    På forhånd tak :-)
    Helt helt almindelig lim fra et byggemarked.. var overskydende fra da vi lagde gulv...

    Jeg afprøvede på en lille prøve først... Jeg lavede min af børsens aktiesider og jeg ville ikke have at siderne blev "gennemvåde" så man kunne se de "bagvedlæggende" linier på papiret bagved... lak virkede ikke.. hverken på spray eller smøre på.. kun limen lavede en flot skinnende, tyk flade, som ikke gennemvædede papiret overhovedet... Lagde et tykt lag på (så tykt at det var LIGE ved at ville løbe) og lod det tørre.. tog en side af gangen... så intet kom i dumme vinkler hvor det "løb"...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #46
    Molly Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Tak skal du ha`Molly.
    Det står faktisk i min tråd fra 2009. Men jeg syr lynlåsen på maskine, nål 90, fordi jeg er for doven til at sy den i hånden.
    K.h. Lis
    Mange tak Lis, må lige læse din tråd ordentlig så jeg ikke kommer med flere dumme spørgsmål. Venlig hilsen Molly

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    sæby
    Indlæg
    73
    Flotte tasker! Jeg fletter for tiden kurve af aviser, ugeblade og alt mulig andet genbrugspapir. Så snart jeg får tid, vil jeg forsøge at lægge billeder af dem her ind.

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af hyldevej Se meddelelser
    Flotte tasker! Jeg fletter for tiden kurve af aviser, ugeblade og alt mulig andet genbrugspapir. Så snart jeg får tid, vil jeg forsøge at lægge billeder af dem her ind.
    Det vil jeg glæde mig til at se!!!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  9. #49
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Molly Se meddelelser
    Mange tak Lis, må lige læse din tråd ordentlig så jeg ikke kommer med flere dumme spørgsmål. Venlig hilsen Molly
    Du spørg bare løs Molly. Det er helt ok.

  10. #50
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hyldevej Se meddelelser
    Flotte tasker! Jeg fletter for tiden kurve af aviser, ugeblade og alt mulig andet genbrugspapir. Så snart jeg får tid, vil jeg forsøge at lægge billeder af dem her ind.
    Venter i spænding på at se dine arbejder.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •